Nu te mira încă; înghețata în cauză este cea mai scumpă înghețată din Japonia. Înghețata cu trufe albe de la brandul japonez Cellato a obținut statutul de cea mai costisitoare de pe planetă, potrivit Guinness World Records, datorită aromei „Byakuya”.
La fel de exotice precum și numele sunt ingredientele - deliciul este făcut din trufe albe cultivate în Alba, Italia, o delicatesă care costă aproximativ 6.905 dolari per kilogram.
Alte ingrediente fine includ Parmigiano Reggiano și drojdia de sake pentru a crea un desert echilibrat prin amestecarea aromelor europene și japoneze. Înghețata este acoperită cu trufe albe, așchii de parmigiano și fulgi de aur pentru a adăuga eleganță unei arome deja exclusiviste.
Fiecare comandă vine cu o lingură de metal realizată manual de Kazarikanagu Takeuchi, renumit pentru ornamentele sale complicate pentru templele și altarele japoneze. Ideea grozavă necesită o practică și mai mare.
Potrivit oficialilor Guinness, creierul din spatele înghețatei Byakuya a avut nevoie de peste un an și jumătate pentru aroma perfectă. Un reprezentant Cellato a declarat pentru Guinness World Records că a descris aroma „complexă” ca fiind „bogată” și care oferă trufe, cu note de parmigiano „fructat” și drojdie de sake pentru o „experiență gustativă glorioasă” care „vă umple gura și nasul”.
Cellato intenționează să lanseze produse cu alte combinații de ingrediente de lux, cum ar fi șampanie și caviar.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.