Nu te mira încă; înghețata în cauză este cea mai scumpă înghețată din Japonia. Înghețata cu trufe albe de la brandul japonez Cellato a obținut statutul de cea mai costisitoare de pe planetă, potrivit Guinness World Records, datorită aromei „Byakuya”.
La fel de exotice precum și numele sunt ingredientele - deliciul este făcut din trufe albe cultivate în Alba, Italia, o delicatesă care costă aproximativ 6.905 dolari per kilogram.

Alte ingrediente fine includ Parmigiano Reggiano și drojdia de sake pentru a crea un desert echilibrat prin amestecarea aromelor europene și japoneze. Înghețata este acoperită cu trufe albe, așchii de parmigiano și fulgi de aur pentru a adăuga eleganță unei arome deja exclusiviste.
Fiecare comandă vine cu o lingură de metal realizată manual de Kazarikanagu Takeuchi, renumit pentru ornamentele sale complicate pentru templele și altarele japoneze. Ideea grozavă necesită o practică și mai mare.

Potrivit oficialilor Guinness, creierul din spatele înghețatei Byakuya a avut nevoie de peste un an și jumătate pentru aroma perfectă. Un reprezentant Cellato a declarat pentru Guinness World Records că a descris aroma „complexă” ca fiind „bogată” și care oferă trufe, cu note de parmigiano „fructat” și drojdie de sake pentru o „experiență gustativă glorioasă” care „vă umple gura și nasul”.
Cellato intenționează să lanseze produse cu alte combinații de ingrediente de lux, cum ar fi șampanie și caviar.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.