Considerat a fi succesorul spiritual al M760Li cu motor V12, M70 xDrive este alimentat de un grup motopropulsor actualizat cu dublu motor. Motorul electric care alimentează puntea spate este capabil să producă 483 CP, făcându-l cel mai puternic motor electric de la BMW.
Motorul din față produce 255 CP, oferind lui M70 o putere combinată de 650 CP. În comparație, grupul motopropulsor electric al lui i7 xDrive60 oferă o putere combinată de 536 CP.
BMW susține că i7 M70 xDrive poate atinge 100 km/h în doar 3,5 secunde, ceea ce îl face cel mai rapid model complet electric al mărcii. Viteza maximă este limitată la 255 km/h. Motoarele electrice consumă energie dintr-un pachet de baterii de 101,7 kWh montat pe podea, care oferă lui M70 o autonomie estimată între 490 și 560 km, pe baza ciclului WLTP al Europei.
Pe lângă un grup motopropulsor puternic, M70 a primit și alte actualizări mecanice esențiale, care includ suspensii pneumatice specifice în patru colțuri, amortizoare controlate electronic și bare anti-ruliu active. În plus, M70 rulează standard pe jante masive din aliaj de 21 de inci vopsite în negru. Cu toate acestea, cumpărătorii pot opta pentru jantele opționale de 20 de inci echipate cu anvelope de înaltă performanță.
M70 poate fi comandat cu o vopsea în două tonuri sau cumpărătorii pot alege dintre peste 100 de culori de vopsea BMW Individual. În timp ce cabina este în mare parte neschimbată față de i7 normal, noua versiune debutează cu sistemul de operare actualizat al BMW, BMW iDrive OS 8.5. Prețul nu a fost încă dezvăluit de BMW, dar ne așteptăm ca i7 M70 xDrive să aibă un preț de pornire de 150.000 de dolari.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.