Cât costă cea mai puternică motocicletă Harley-Davidson

Motocicleta Harley-Davidson CVO Road Glide RR are un preț de 110.000 de dolari și vor fi construite doar 131 din modelul ultra-exclusiv.

Cea mai scumpă motocicletă Harley-Davidson este și cea mai puternică motocicletă de stradă de până acum.

Noua ediție limitată CVO Road Glide are un motor V-twin de 131 de inchi cubi, care produce 151 de cai putere, ceea ce este suficient pentru a alimenta majoritatea mașinilor mici. Harley plănuiește să asambleze manual doar 131 de bucăți. În plus față de această putere, motocicleta va avea componente care se pretează de obicei la curse, inclusiv un arbore triplu și un braț basculant mai puternic din aluminiu și caroserie și genți din fibră de carbon, potrivit Bloomberg. 

Poate cel mai impresionant, motocicleta are și țevi de eșapament din titan. CVO Road Glide RR beneficiază de o reducere semnificativă a greutății, ajungând la 340 kg, cu 22.6 kg mai ușor decât modelul CVO Road Glide ST.

Prețul de 110.000 $ al motocicletei este mai mult decât dublu față de CVO Road Glide de bază, care începe de la 45.999 $, dar Harley spune că noua ediție este menită să fie cea mai bună dintre cei mai buni.

„Inspirându-se din pistă și pe stradă, Harley-Davidson CVO Road Glide RR este cu adevărat cea mai bună performanță”, a declarat Jochen Zeitz, președintele Harley-Davidson, într-un comunicat. „Cu această serie limitată de motociclete , am preluat toate lecțiile de pe pistă și am creat apogeul performanței în ambalaj legal pe stradă.”

Harley a avut câțiva ani grei, deoarece mai puțini americani se apucă să meargă pe motociclete, în special pe motocicletele mari, grele și scumpe. Lansarea LiveWire – prima motocicletă complet electrică de la Harley – în 2019 a fost considerată ca un efort de a atrage un nou grup de clienți mai tineri, dar LiveWire a fost deranjat aproape de la început. A fost lansată pentru prima dată în 2014 și a durat ani să se dezvolte, iar odată cu lansarea vânzărilor nu au fost spectaculoase. De asemenea, a suferit de probleme de tehnologie.

LiveWire a fost desființată ca sub-brand în 2021. De atunci, Harley a încercat și alte linii de afaceri, inclusiv Pan America 1250, prima motocicletă de aventură a mărcii, pe care mulți au considerat-o un produs nou și mai important decât LiveWire. Problema fundamentală pentru Harley, totuși, a rămas în mare parte aceeași: cei mai fideli clienți ai săi îmbătrânesc – chiar dacă aceștia sunt clienții care vor fi interesați de o motocicletă cu șase cifre. Harley mai are pista, deocamdată, pentru a încerca să-i servească atât pe cei bătrâni, cât și pe cei tineri. Rămâne de văzut dacă pot face asta cu succes.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Justin Bieber lansează un brand de vestimentație

În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.

Care este motivul pentru care Monica Gabor nu mai vrea să părăsească America

După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.

Louis Vuitton lansează o ciocolată exclusivistă în ediție limitată

Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.

Gucci anunță un nou ambasador de imagine

Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.

Brandul Loewe transformă cojile de portocale în tricouri

Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.

Christian Horner, demis de la Red Bull Racing

Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.

Dior x Lewis Hamilton: o colecție capsulă afrofuturistă care combină luxul, sportul și angajamentul

Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.

The Julius Bucharest, fostul Hotel Ambasador de pe Magheru, se va deschide cu noua înfățișare în 2027

După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.

Vedete pe lista neagră a Ferrari

Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.

Michael Rider orchestrează o revenire subtilă și remarcabilă la Celine

Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.

David Popovici, ambasador global al UiPath

Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.

Glenmorangie a fost numit whisky oficial al Formula 1

Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.

Vedete pe lista neagră a Ferrari

Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.

hourglass_full 7 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Glenmorangie a fost numit whisky oficial al Formula 1

Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton lansează o colecție de brelocuri inspirate de fenomenul Labubu

Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.

hourglass_full 15 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Louis Vuitton deschide un magazin concept inspirat de nave în Shanghai

Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.

hourglass_full 18 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
LeBron James și Richard Mille au dezvăluit un ceas în ediție limitată

Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.

hourglass_full 21 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
BMW și Nuna au colaborat pentru un nou cărucior de lux pentru bebeluși

Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.

hourglass_full 22 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL