Dezvoltarea proiectului a inclus atât partea de programare, software development cât și dezvoltarea tuturor modelelor și a mediilor 3D, conform viziunii artistice a celei mai recente colecții Armani. Toate acestea au adus la viață doua tipuri de experiențe unice, sub forma unor aplicații.
Casa de producție ANEW FILM și-a diversificat activitățile de producție și în afara mediului cinematografic, servisând și proiecte care implică programare și dezvoltare de aplicații, brand activations și implementarea tehnologiilor de tip Realitate Augumentată (AR) și Realitate Virtuală (VR).
În cadrul evenimentului ART BASEL, care a avut loc în Miami Design District, au fost amplasate patru sculpturi de animale albastre, de mari dimensiuni, create de artistul italian Marcantonio. Sculpturile prezintă perechi neașteptate de animale care se îmbrățișează, acest gest ilustrând afecțiunea și iubirea. Ele sunt, de asemenea, personajele principale ale unei aventuri de realitate augmentată. După deblocarea experienței prin intermediul unui cod QR, animalele prind viață și conduc privitorul de-a lungul unui traseu neașteptat, care are ca destinație magazinul Giorgio Armani, situat în Design District Miami.
În aplicații, prin intermediul unor coduri QR, sculpturile se activează și conduc utilizatorul către pop-up store-ul Giorgio Armani. Utilizatorul poate experimenta un traseu pedestrian inedit, fiind ghidat de una dintre perechile de animale 3D: Rinocer și Panda, Elefant și Koala, Gorilă și Gâscă, Cerb și Papagal. De asemenea, în baza unui alt cod QR, aplicațiile oferă posibilitatea de a realiza fotografii în timpul experienței, care pot fi ulterior salvate în galeria telefonul sau încărcate în Social Media.
Casa de producție ANEW FILM este fondată în 2018, de către Anita Nițulescu și Edward Petrea.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.