Casa de modă Dior, chemată în instanță. Ce acuzații i se aduc

Casa de modă de lux, Christian Dior, parte a portofoliului LVMH, se confruntă cu un proces colectiv pentru etichetarea și comercializarea în mod fals a produselor sale cosmetice și pentru declararea că oferă o protecție SPF de 24 de ore.

Se susține că Dior Beauty intenționează să profite de pe urma dorinței consumatorilor de a-și proteja pielea de razele dăunătoare ale soarelui, fiind ilegală, falsă, înșelătoare pentru consumatori. Aceste produse includ Dior Forever Foundation și Dior Forever Skin Glow Foundation.

Potrivit dosarului, consumatorii nu au capacitatea semnificativă de a testa sau de a constata în mod independent veridicitatea afirmațiilor, în special la punctul de vânzare, deoarece necesită investigații dincolo de culoarul farmaciei și cunoștințe despre reglementări și chimie dincolo de consumatorul obișnuit. „Prin urmare, consumatorii nu aveau niciun motiv să investigheze dacă produsele oferă de fapt mai mult de 2 ore de protecție SPF, așa cum pretind etichetele”, se spune în proces. Acesta a adăugat că consumatorii rezonabili nu se așteaptă ca literele mici de pe eticheta din spate să contrazică reprezentările SPF de pe eticheta din față. 

„Produsele înșală consumatorii prin reclamă că produsele vor oferi protecție SPF mai mult de două ore. Aceste afirmații sunt false. Produsele nu oferă și nu pot oferi mai mult de două ore de protecție SPF. Din același motiv, afirmațiile sunt înșelătoare pentru consumatorii care se bazează pe afirmații și folosesc produsele, crezând că vor oferi protecție 24 de ore”, se arată în comunicat.

Procesul a mai susținut că în 2021, piața produselor de protecție solară a avut o evaluare globală de 15,3 miliarde de dolari, iar piața produselor cosmetice care conțin SPF continuă să crească și să se extindă.

„Deoarece [Dior] știe că consumatorii se bazează pe declarații cu privire la numărul de ore în care produsele vor dura, [Dior] are un stimulent să continue să facă astfel de declarații false și înșelătoare”, se arată în proces. 




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Noul Bentley Continental GT: hibrid cu 782 CP

Ceea ce pierde noul Bentley Continental GT în cilindri se compensează în putere.

Reguli de acces şi conduită la concertul susţinut de Mariza

Reguli de acces şi conduită la concertul susţinut de Mariza

Andreea Bostănică a dezvăluit cât câștigă din TikTok, după ce a fost criticată pentru luxul pe care îl afișează în online

Andreea Bostănică a făcut, de- alungul timpului, o adevărată avere cu ajutorul rețelelor de socializare, acolo unde este extrem de activă, în fiecare zi.

Imaginile rare postate de A$AP Rocky cu cei cei doi băieți pe care îi are cu Rihanna

Rihanna și A$AP Rocky au sărbătorit în weekend „Ziua Mamei” și l-au serbat și pe fiul lor mai mare, care a împlinit 2 ani.

Cum arată bolidul de 200.000 de euro pe care și l-a cumpărat Adelina Pestrițu

Adelina Pestrițu și-a cumpărat o mașină nouă. Într-un clip postat pe rețelele de socializare, fosta prezentatoare de televiziune le-a arătat fanilor ei noul bolid, care valorează peste 200.000 de euro.

Viviana Sposub a îmbrăcat rochia de mireasă. Anunțul despre nunta cu George Burcea

Viviana Sposub și-a luat, recent, fanii prin surprindere, atunci când a apărut în rochie de mireasă.

Usher a purtat cel mai scump ceas la Gala Met 2024

Gala Met este un eveniment atrăgător. Toată lumea de acolo vrea să fie remarcată; se îmbracă să fie remarcabil. Dar nu Usher.

Acum poți dormi într-un muzeu Ferrari sau în conacul „X-Men”, datorită Airbnb

Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.

În ce își investește Selly câștigurile din online

Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.

Selly și-a luat bolid în valoare de 250.000 de euro. Cum arată noua achiziție

Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.

Pictură de Gustav Klimt redescoperită după un secol, adjudecată pentru 30 de milioane de euro

Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.

Ce a determinat-o pe Adela Popescu să renunțe definitiv la televiziune

Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.

Rihanna, protagonista unui pictorial incendiar pentru brandul ei de lenjerie intimă

Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted FASHION
Alessandro Michele este noul director de creație al casei Valentino

Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted FASHION
Pierpaolo Piccioli părăsește Valentino

În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted FASHION
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted FASHION
Importanța eternă a balletcore-ului

Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.

hourglass_full 4 month ago format_list_bulleted FASHION
Cele mai populare branduri de modă și accesorii din 2023 conform indicelui Lyst

Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.

hourglass_full 5 month ago format_list_bulleted FASHION