Pinterest dezvăluie tendințele de make-up care vor marca era post-izolare.
Odată cu ridicarea treptată a restricțiilor, orașele revin treptat la viață și își recapătă puțin din viață în fiecare zi. În timp ce această revenire la normalitate le place unui număr tot mai mare de oameni, o anumită categorie pare totuși deosebit de hotărâtă să profite de această nouă libertate. Într-adevăr, potrivit Pinterest, generația Z și Millenarii caută activ idei noi și inspirații de frumusețe pentru a sărbători sosirea verii cu mare fast. Tinerii din generațiile Y și Z sunt cei mai activi pe rețelele de socializare. Ca rezultat, este mai ușor să aflați ce caută pe baza căutărilor și a înregistrărilor de pin pe Pinterest.
După acest val de libertate, dar și odată cu venirea verii, generațiile Y și Z par să-și dorească prospețimea și culorile. Dacă grupa de vârstă 11 - 24 de ani preferă nuanțe moi, deschise și pastelate pentru ochi, tinerii de 25 - 37 de ani optează dimpotrivă pentru culorile strălucitoare, în special în căutarea „machiajului cu umbra de ochi roșie”. Pentru buze, Generația Z explorează aspectele naturale și lucioase, mizând pe „luciu de buze roz” sau „luciu de buze maro”, în timp ce Generația Y este mai îndrăzneață cu „buze cu sclipici”. Aceeași observație referitoare la unghii cu o generație mai tânără care optează pentru unghii false autoadezive pastelate sau „cu model de lavandă”, în timp ce cei mai mari caută „unghii acrilice vii” și „unghii cu imprimeu curcubeu”. Tendințele de machiaj pentru vară sunt, prin urmare, variate.
Culori răcoritoare, machiaj mai mult sau mai puțin viu, sclipici, vara pare cu siguranță să inspire dependenții de frumusețe! Dacă aceste cercetări de pe Pinterest traduc emoția, libertatea și optimismul, revenirea treptată la normalitate nu este cu siguranță străină de acest nou mod de machiaj sau de această dorință de a testa aspectele diferite.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.