Dacă există o personalitate a cărei strălucire și formă o invidiem, aceasta este ea. Jennifer Lopez, care și-a lansat brandul de îngrijire JLo Beauty în ianuarie, se remarcă, la 52 de ani, drept cel mai bun ambasador al său. Sloganul său este fără echivoc: „Frumusețea nu are termen de valabilitate”. Dar vedeta, care și-a reluat relația cu actorul Ben Affleck, nu ascunde secretele formei sale.
A existat o eră pre-JLo Beauty în care actrița a dezvăluit secrete precum utilizarea Botoxului natural sau un bronzer care i-a oferit un ten perfect la Super Bowl în februarie 2020. Dar de când și-a lansat brandul, cântăreața se bazează, evident, pe produsele din gama ei. Și umple feedul de Instagram cu videoclipuri unde dezvăluie pașii rutinei zilnice pentru a obține celebrul „JLo Glow”.
Dimineața (și insistă asupra importanței de a o face chiar din pat) și seara, începe prin a-și curăța pielea de impurități cu un gel de curățare, pas esențial atunci când te machiezi în fiecare zi. Printre celelalte elemente esențiale ale ei, un ser pe care ea îl descrie drept „strălucire într-o sticlă”, un contur de ochi, o cremă hidratantă și mai presus de toate, protecție UV. „
Jennifer Lopez mizează și pe suplimentele alimentare compuse din vitamine și nutrienți pentru a menține elasticitatea și fermitatea pielii. Printre micile sale trucuri se numără și uleiul de măsline. „Mama obișnuia să spună că uleiul de măsline era leacul pentru toate. Și este un secret de frumusețe pe care l-am păstrat de-a lungul anilor pentru că chiar funcționează”, a mărturisit ea revistei Elle a doua zi după SuperBowl. Nu e de mirare că serul ei, That JLo Glow Serum, este îmbogățit cu un complex de ulei de măsline. Cât despre uleiul esențial de grepfrut, nu se pune problema să-l consumi, ci mai degrabă să-l inspiri pentru că ar avea proprietăți de suprimare a poftei de mâncare. Și ar acționa și asupra reținerii apei.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.