Dacă există o personalitate a cărei strălucire și formă o invidiem, aceasta este ea. Jennifer Lopez, care și-a lansat brandul de îngrijire JLo Beauty în ianuarie, se remarcă, la 52 de ani, drept cel mai bun ambasador al său. Sloganul său este fără echivoc: „Frumusețea nu are termen de valabilitate”. Dar vedeta, care și-a reluat relația cu actorul Ben Affleck, nu ascunde secretele formei sale.
A existat o eră pre-JLo Beauty în care actrița a dezvăluit secrete precum utilizarea Botoxului natural sau un bronzer care i-a oferit un ten perfect la Super Bowl în februarie 2020. Dar de când și-a lansat brandul, cântăreața se bazează, evident, pe produsele din gama ei. Și umple feedul de Instagram cu videoclipuri unde dezvăluie pașii rutinei zilnice pentru a obține celebrul „JLo Glow”.
Dimineața (și insistă asupra importanței de a o face chiar din pat) și seara, începe prin a-și curăța pielea de impurități cu un gel de curățare, pas esențial atunci când te machiezi în fiecare zi. Printre celelalte elemente esențiale ale ei, un ser pe care ea îl descrie drept „strălucire într-o sticlă”, un contur de ochi, o cremă hidratantă și mai presus de toate, protecție UV. „
Jennifer Lopez mizează și pe suplimentele alimentare compuse din vitamine și nutrienți pentru a menține elasticitatea și fermitatea pielii. Printre micile sale trucuri se numără și uleiul de măsline. „Mama obișnuia să spună că uleiul de măsline era leacul pentru toate. Și este un secret de frumusețe pe care l-am păstrat de-a lungul anilor pentru că chiar funcționează”, a mărturisit ea revistei Elle a doua zi după SuperBowl. Nu e de mirare că serul ei, That JLo Glow Serum, este îmbogățit cu un complex de ulei de măsline. Cât despre uleiul esențial de grepfrut, nu se pune problema să-l consumi, ci mai degrabă să-l inspiri pentru că ar avea proprietăți de suprimare a poftei de mâncare. Și ar acționa și asupra reținerii apei.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.