De ce se schimbă parfumul în funcție de sezon?
Multi nu înteleg de ce trebuie să își schimbe parfumul în anotimpul cald, însă explicația este destul de simplă: vara, parfumul se evaporă mai rapid, iar un parfum puternic își va intensifica și mirosul făcându-l mult prea greu pentru zilele lejere de vară.
În sezonul rece, efectul este exact invers, aerul rece păstrând parfumul pe piele o perioadă mai îndelungată. Tocmai din acest motiv, se recomandă ca în sezonul rece să porți parfumuri tester mai profunde, mai intense. Primăvara și toamna sunt perioade de tranziție, iar în aceste anotimpuri poți opta pentru orice parfum dorești, mirosul menținându-se o perioada lungă de timp.
Revenind la sezonul cald și parfumuri, ar trebui sa știi că nu toate esențele sunt potrivite pentru zilele călduroase de vară. Aromele grele nu doar că nu vor fi apreciate de cei din jurul tău, ci chiar îți pot aduce și tie dureri de cap.
Cele mai potrivite parfumuri tester pentru sezonul cald sunt cele cu note florale ușoare sau cu arome de citrice. Nota de top este reprezentată de primele 15 minute de evaporare a unui parfum, este aroma cea mai proaspătă, dar și cea mai volatilă. Nota de mijloc este reprezentată de aromele cele mai puternice, care persistă în următoarele 2-3 ore de la aplicare. La aceste note de mijloc trebuie să ai mare grijă atunci când alegi un parfum pentru vară pentru că acestea nu trebuie să fie prea puternice sau intense.
Caută ca notele de mijloc să fie florare sau citrice. La fel și cele de baza, care reprezintă de fapt ultimele 4-6 ore de evaporare ale unui parfum, cel care oferă persistență și profunzime. Practic, notele de bază reprezintă semnătura parfumului și cele care te vor reprezenta cel mai bine. Parfumurile dulci sunt de evitat în sezonul cald, mergi mai mult spre acele parfumuri tester cu arome proaspete, subtile.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.