Fiecare vedetă are o obsesie sau problemele ei de care nu poate scapa. Este cazul lui Sore Mihalache (30 de ani), cântăreața și actrița, care nu suportă să stea în aceeași casă prea mult. Fie că e din cauza fanilor sau a paparazzilor care o urmăresc permanent, fie că are probleme și nu rezistă prea mult într-un loc. Aceste mutări s-ar părea că nu o obosesc pe solistă și nici nu o deranjează. Și asta pentru că preferă că atunci când se mută să nu ia cu ea prea multe lucruri cu ea, unele dintre acestea nemaifiind folositoare.
Pentru solistă e un fel de curățenie în propria garderoba pentru că vedetă își face ordine prin hainele vechi și mai și donează. La fel face și cu diversele lucruri strânse, accesorii, reviste, ziare și tot felul de jucarioare. Și cu corpurile de mobilă se întâmplă la fel, mai ales că partenerul vedetei, de profesie avocat, se ocupă să construiască diverse lucruri pentru locuința personală. Vedetă nu are remușcări că lasă în urmă amintiri, pentru că acestea sunt de fapt, pur și simplu, doar lucruri.
De ce să te chinui să pui mâna pe un iaht pentru a explora Coasta Amalfi din Italia, când Uber acoperă acum atât marea, cât și cerul?
Primii 100 de rezidenți se vor muta în această toamnă în metropola de peste 9 miliarde de euro, dotată cu mașini autonome și case inteligente. Astfel, „orașul viitorului” din Japonia va intra în faza de testare secretă, potrivit jurnaliștilor de la The Sun.
De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.
Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.
În recentele prezentări de modă pariziene de haute couture și prêt-à-porter, Maria Antoaneta a apărut într-o multitudine de corsete, șolduri strâmbe, mâneci voluminoase, corsete tip dublet și rochii fluide cu volane, în spiritul Micului Trianon.
Casa de modă reutilizează firele de ieri pentru a țese moda de mâine.
Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.
Demna, directorul de creație al casei Balenciaga din 2015, și-a dezvăluit ultima colecție înainte de plecarea sa.
Christina Ich este una dintre cele mai cunoscute și urmărite influencerițe din România. Bruneta a simțit nevoia de o pauză de la social media.
De ceva vreme, o nouă tendință câștigă popularitate în domeniul medicinei estetice: Gâtul Nefertiti. Inspirată de ținuta elegantă a celebrei regine egiptene, această tehnică nechirurgicală își propune să remodeleze linia maxilarului și să netezească gâtul prin injecții cu Botox.
Andreea Tonciu s-a retras din lumina reflectoarelor de când a devenit mamă, dedicându-se în totalitate fiicei sale, căreia îi face toate poftele.
Top modelul devine director artistic al unei colecții în ediție limitată cu accente californiene.
Noaptea în care mai mulți hoți înarmați au legat-o pe Kim Kardashian și au forțat-o să predea bijuterii în valoare de milioane de dolari a lăsat-o traumatizată și i-a schimbat viața pentru totdeauna, a declarat cea mai bună prietenă a vedetei și stilista sa în fața unui tribunal din Paris.
Meghan Markle nu și-a îndeplinit încă visul de a apărea pe coperta Vogue, prestigioasa revistă de modă înființată în 1892, iar atunci când a avut ocazia i-a șocat pe editorii revistei cu pretențiile sale.
Tată a nouă copii cu patru femei diferite, omul de afaceri Cristi Borcea cheltuiește lunar aproximativ 500.000 de euro.
Andreea Bănică și Lucian Mitrea și-au deschis propriul hotel la mare, în Eforie Nord și au decis să o angajeze și pe fiica lor.
Austria a câștigat finala Eurovision 2025, desfășurată la Basel, Elveția, prin talentatul Johannes Pietsch, cunoscut publicului sub numele de scenă J.J.
Dior adaugă un nou ambasador de imagine în portofoliul său – este vorba despre actrița Jenna Ortega. Aceasta a fost anunțată drept beauty ambassador pentru Dior Makeup, linia de machiaj a brandului Dior.