Astfel că pe 19, 20 și 21 iunie, în parcarea principală de la Romexpo, artiștii preferați ai multor fani vor urca pe scenă pentru cel mai mare concert drive-in din România, "The Concert drive-in!" În contextul actual, pentru respectarea măsurilor de distanțare socială, fanii vor putea urmări artiștii și concertele care le-au lipsit în toată această perioadă, live, într-un mod inedit, din mașină. Programul "The Concert drive-in": - 19 iunie - Alina Eremia, Antonia, Carla’s Dreams, Roxen, 20 iunie - INNA, Irina Rimes, The Motans si 21 iunie - Azteca & IAN, Killa Fonic, Nane, Oscar. Muzica este cea care, indiferent de situație, prin puterea și magia ei poate schimba stări și ne poate face să visăm, ne poate duce în locurile în care ne dorim să fim sau mai aproape emoțional de persoanele care ne lipsesc.
Muzica se ascultă oricând, în orice context, este cea care trăiește în fiecare dintre noi, care schimbă mentalități și ne ajută să trecem mai ușor peste o perioadă dificilă. Iar artiștii sunt nerăbdători să-și întâlnească publicul, să urce pe scenă și să creeze show-uri speciale pentru cei care îi urmăresc și îi admiră. Fanii sunt așteptați pe 19, 20 și 21 iunie, la Romexpo, să petreacă 3 seri speciale alături de artiștii lor preferați. Accesul în cele trei zile se va face începând cu ora 19:00. Biletele puse în vânzare sunt per mașină. Cei care își doresc să participe la eveniment trebuie să țină cont de faptul că în fiecare mașină sunt permise maximum 4 persoane care fac parte din aceeași familie. De asemenea, aceștia vor putea asculta concertele prin intermediul sistemului audio din mașina personală, pe o frecvență care va fi comunicată la fața locului, iar aplauzele vor fi înlocuite de data aceasta de sunetul claxonului. Accesul cu camioane, dube, utilaje, autoutilitare sau alte vehicule este interzis.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.