Sectorul turismului depinde cu adevărat de psihologia oamenilor, fiind foarte sensibil la aspectele de siguranță și securitate. În perioada de recuperare, redobândirea încrederii oamenilor de a călători din nou după această pandemie va fi o sarcină dificilă.
În perioada de recuperare, spre deosebire de alte sectoare de afaceri, turismului îi va lua mai mult timp pentru a reveni la normalitate, deoarece turiștii trebuie să se asigure că situația este într-adevăr sigură înainte de a călători din nou. Așa că va dura timp.
COVID-19 va avea un impact mai profund decât catastrofele naturale, deoarece oamenii nu au putut prezice când pandemia se va fi terminat cu adevărat. Astfel, perspectivele turistice din acest an vor depinde cu adevărat de modul în care se răspândește acest virus. Dacă virusul va infecta din ce în ce mai puțini oameni în trimestrul al treilea și al patrulea în acest an, e posibil ca sectorul turistic să se recupereze în 2021, dar nu în totalitate.
Chiar dacă evoluția pandemiei va încetini în iunie, efectul ulterior asupra industriei va continua, întrucât va avea nevoie de timp pentru a se recupera. Nu se vor putea vinde imediat pachete turistice. Depinde într-adevăr și de situația economică. Odată cu întreruperea economiei, aceasta reduce și dorința oamenilor de a călători.
COVID-19 a lovit turismul și a lăsat destinații turistice goale. Unele destinații turistice populare sunt închise temporar, în toată lumea.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.