Sectorul turismului depinde cu adevărat de psihologia oamenilor, fiind foarte sensibil la aspectele de siguranță și securitate. În perioada de recuperare, redobândirea încrederii oamenilor de a călători din nou după această pandemie va fi o sarcină dificilă.
În perioada de recuperare, spre deosebire de alte sectoare de afaceri, turismului îi va lua mai mult timp pentru a reveni la normalitate, deoarece turiștii trebuie să se asigure că situația este într-adevăr sigură înainte de a călători din nou. Așa că va dura timp.
COVID-19 va avea un impact mai profund decât catastrofele naturale, deoarece oamenii nu au putut prezice când pandemia se va fi terminat cu adevărat. Astfel, perspectivele turistice din acest an vor depinde cu adevărat de modul în care se răspândește acest virus. Dacă virusul va infecta din ce în ce mai puțini oameni în trimestrul al treilea și al patrulea în acest an, e posibil ca sectorul turistic să se recupereze în 2021, dar nu în totalitate.
Chiar dacă evoluția pandemiei va încetini în iunie, efectul ulterior asupra industriei va continua, întrucât va avea nevoie de timp pentru a se recupera. Nu se vor putea vinde imediat pachete turistice. Depinde într-adevăr și de situația economică. Odată cu întreruperea economiei, aceasta reduce și dorința oamenilor de a călători.
COVID-19 a lovit turismul și a lăsat destinații turistice goale. Unele destinații turistice populare sunt închise temporar, în toată lumea.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Producătorul de mașini de lux Rolls-Royce sărbătorește cea de-a 100-a aniversare a modelului său de top, Phantom.
Cu plecare pe 4 mai 2026, legendarul tren va călători de la Paris la Pompei și mai departe la Ravello.
Montblanc a fost mult timp sinonim cu instrumente de scris frumos lucrate și perfect proiectate. De la apariția stiloului Meisterstück în 1924, casa germană și-a construit reputația transformând instrumentele de zi cu zi în simboluri ale rafinamentului și statutului.
Aitana Bonmatí și Ousmane Dembélé au primit premiile Balonul de Aur purtând cufere Louis Vuitton Trophy Trunks, în timp ce Clara Mateo a întruchipat eleganța franceză la ceremonie.
DKNY TOAMNĂ 2025 – LANSAREA CAMPANIEI DE TOAMNĂ 2025 CU HAILEY BIEBER, ICON GLOBAL AL STILULUI
Ferrari a dezvăluit oficial noul 849 Testarossa. Acesta este succesorul vechiului SF90 Stradale și este a patra mașină a mărcii italiene care poartă celebrul nume Testarossa.