Proiectul, care se va numi geoLagon, va fi situat în regiunea Charlevoix din Quebec, Canada. Se pare că se va întinde pe aproximativ 130.000 de metri pătrați, ceea ce înseamnă că va fi cu 37.000 de metri pătrați mai mare decât faimoasa Lagună Albastră a Islandei. Apa va fi menținută la 39 grade Celsius pe tot parcursul anului, ceea ce ar trebui să fie deosebit de plăcut în timpul iernii, când temperaturile sunt în mod regulat sub zero grade noaptea.
GeoLagoon va fi încălzit de un sistem Thermos imens. Configurația folosește sisteme geotermale, biomasă, fotovoltaice și solare pentru a crea căldură, care este apoi stocată într-un rezervor termic de sub lagună. Sistemul poate chiar să furnizeze energie zonelor înconjurătoare și va face ca proiectul, inclusiv laguna și satul din jur, să fie complet autonom energetic.
„Aceasta este una dintre cheile rețetei noastre. Am un brevet în așteptare pentru acest termos imens de sub piscina noastră”, a declarat Louis Massicotte CEO-ul geoLagon.
Laguna va fi înconjurată de grupuri de căsuțe alimentate cu energie solară. Dezvoltatorii proiectului vizează geoLagon să devină destinație turistică, iar cabanele vor fi disponibile pentru închiriere pe termen scurt. În timp ce laguna artificială ar trebui să fie suficient de atractivă pentru majoritatea oamenilor, satul este situat la mai puțin de o oră la nord de orașul Quebec. Capitala provinciei are o scenă culturală vibrantă, mese rafinate și acces ușor la o serie de activități în aer liber, cum ar fi golf, schi și observarea balenelor.
Construcția geoLagon va consta în trei etape, iar prima va începe în martie a anului viitor. Inițial, jumătate din cabane vor fi construite, apoi se va construi laguna și apoi restul cabanelor vor fi finalizate. Întregul proiect ar trebui să dureze aproximativ 18 luni.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.