Cunoscută pentru utilizarea pictorică a luminii, Kechicheva a prezentat modele în compoziții izbitoare care amintesc de picturile lui Caravaggio, a căror formă de realism pionieră și utilizarea intensă a clarobscurului au influențat puternic dezvoltarea picturii baroce.
„Sărbătorind excelența în savoir-faire și creație în toate formele sale - de la eseurile feministe ale lui Virginia Woolf până la colaje militante de Lucia Marcucci care au îmbunătățit punerea în scenă a spectacolului - colecția este capturată într-o campanie plină de puterea unică a picturii”, a declarat marca într-un comunicat.
Imaginile, cu Levi Achthoven, Maryel Uchida, Sculy Mejia, Judith Frament și Holly Fischer, au fost interpretate de Elin Svahn, sub regia de artă a lui Fabien Baron. Peter Philips s-a ocupat de machiaj, iar Guido Palau de păr. Campania urmează să înceapă pe 10 ianuarie.
După mai multe sezoane de reclame minimaliste realizate de Brigitte Niedermair, Dior și-a semnalat noua direcție vizuală cu campania de croazieră, care a prezentat modele într-un cadru prerafaelit, scăldate în lumină pătată sau văzute printre nori de praf.
Antonia și Alex Velea vor face pasul cel mare anul acesta, după mai bine de 8 ani de relație.
SARS-CoV-2, virusul care provoacă COVID-19, va deveni un virus mult mai puțin periculos pe măsură ce devine endemic.
Miuccia Prada și Raf Simons s-au jucat cu texturi tactile și juxtapuneri de culoare. Rezultatul a fost cu totul fascinant și fermecător.
O floare cu petale din piatre prețioase este imortalizată pe ceas de renumitul bijutier american și producător de ceasuri elvețiene Harry Winston.
În această săptămână, toată lumea va vorbi despre noua administrație de la Casa Albă, inclusiv Prada și restul spectacolelor pentru bărbați din Milano și Paris.
Brandurile de lux trebuie să înțeleagă că toți clienții se așteaptă la o experiență distinctă și luxoasă atunci când își vizitează magazinele - dar și atunci când o fac online.
Naomi Osaka va apărea în campania de primăvară-vară 2021 a casei franceze Louis Vuitton după ce a fost numită noul lor ambasador al mărcii.
Într-o lume fără Covid19, mulți dintre noi ne-am planifica întoarcerea dintr-o destinație îndepărtată sau metropolă unde am petrecut vacanța.
Un conac din anii '30 din Pacific Palisades, care a fost locuit de multe celebrități, a ieșit pe piață pentru prima dată în 20 de ani.
Diana Dondoe, topmodelul român care a devenit imaginea Balenciaga sau Celine, este în culmea fericirii. Frumoasa brunetă va deveni mămică pentru prima oară, la vârsta de 38 de ani.
Reality-show-ul familiei Kardashian-Jenner se apropie de final, au vândut mai multe dintre principalele lor proiecte și una dintre cele mai strategice asociații personale pare să se încheie. Una dintre cele mai urmărite familii din lume se află încă o dată la un pas de reinventare.
Naomi Osaka va apărea în campania de primăvară-vară 2021 a casei franceze Louis Vuitton după ce a fost numită noul lor ambasador al mărcii.
Tamara Ralph și Michael Russo dau vina pe restricțiile antiCOVID-19 pentru decizia lor de a anula prezentarea colecției primăvară 2021.
Sezonul de primăvară 2021 a fost neexplorat pentru industria modei. Multe mărci, de la New York și Londra la Milano și Paris, au folosit canale video și social media pentru a-și prezenta colecțiile, renunțând la prezentările tradiționale de pe pistă.
Casa de lux franceză intenționează să prezinte colecția de croazieră pe 4 mai, la Carrières de Lumières din Les Baux-de-Provence.
Fiecare dintre cele 8 teme definitorii din raportul anual al McKinsey & Company, The State of Fashion 2021, examinează o perturbare majoră declanșată de Covid-19 și prezintă modul de depășire a obstacolelor.
Actorul de la Hollywood își extinde rolul alături de marca germană Hugo Boss.