Frumoasa Chiara Ferragni devine așadar noul brand ambasador al mărcii. În noul său rol, Ferragni va ajuta marca să-și comunice valorile către un public internațional și intergenerațional. În calitate de ambasador al mărcii, ea va reprezenta o femeie capabilă să preia lumea cu independență și autenticitate.
„Moștenirea lui Bulgari este legată de o atitudine și o atitudine îndrăzneață și exuberantă și de un design italian de renume mondial, toate valorile pe care le-am împărtășit întotdeauna. Acesta este motivul pentru care facem echipă, încercând, de asemenea, să generăm un impact pozitiv prin activitățile pe care le vom dezvolta împreună.”, a declarat Chiara.
Ea a adăugat: „Sunt foarte mândră că mă alătur familiei Bulgari pentru că am o legătură puternică nu numai cu marca, ci și cu Jean-Christophe Babin și Lucia Silvestri.” Bulgari își propune să ajungă la entuziaștii de pe tot globul, încântați de abordarea fericită și plină de farmec a asociației de către Ferragni.
Remarcând acest lucru, directorul executiv al Bulgari, Jean-Christophe Babin, a spus: „Cred că Chiara întruchipează perfect spiritul cel mai autentic al companiei noastre, care are rădăcini în valori extrem de pozitive, inclusiv bucurie, creativitate, frumusețe, măreție, calitate, dar și har și generozitate. Chiara va fi o cale incredibilă în noul său rol, pentru a face ca mesajele noastre să răsune în rândul tinerei generații. Ea este, de asemenea, pentru mine, în calitate de CEO, un partener extraordinar de luptă în tendințele modei și luxului.”
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.