Bvlgari numește un nou ambasador global: Chiara Ferragni

Compania de lux promovează acum bijuterii și ceasuri cu ajutorul celebrului influencer italian Chiara Ferragni. Bvlgari țintește să ajungă la publicul tânăr.

Frumoasa Chiara Ferragni devine așadar noul brand ambasador al mărcii. În noul său rol, Ferragni va ajuta marca să-și comunice valorile către un public internațional și intergenerațional. În calitate de ambasador al mărcii, ea va reprezenta o femeie capabilă să preia lumea cu independență și autenticitate.

„Moștenirea lui Bulgari este legată de o atitudine și o atitudine îndrăzneață și exuberantă și de un design italian de renume mondial, toate valorile pe care le-am împărtășit întotdeauna. Acesta este motivul pentru care facem echipă, încercând, de asemenea, să generăm un impact pozitiv prin activitățile pe care le vom dezvolta împreună.”, a declarat Chiara.

Ea a adăugat: „Sunt foarte mândră că mă alătur familiei Bulgari pentru că am o legătură puternică nu numai cu marca, ci și cu Jean-Christophe Babin și Lucia Silvestri.” Bulgari își propune să ajungă la entuziaștii de pe tot globul, încântați de abordarea fericită și plină de farmec a asociației de către Ferragni.

Remarcând acest lucru, directorul executiv al Bulgari, Jean-Christophe Babin, a spus: „Cred că Chiara întruchipează perfect spiritul cel mai autentic al companiei noastre, care are rădăcini în valori extrem de pozitive, inclusiv bucurie, creativitate, frumusețe, măreție, calitate, dar și har și generozitate. Chiara va fi o cale incredibilă în noul său rol, pentru a face ca mesajele noastre să răsune în rândul tinerei generații. Ea este, de asemenea, pentru mine, în calitate de CEO, un partener extraordinar de luptă în tendințele modei și luxului.”




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Beyoncé își dezvăluie rutina de îngrijire a părului

Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.

Louis Vuitton a dezvăluit jacheta Varsity de tip NFT

Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.

Lamborghini a dezvăluit patru modele camuflaj în ediție limitată pentru Sterrato

La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.

Bugatti și-a prezentat noua colecție de mobilier care este inspirată de hypercarurile sale

Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.

Geanta de îmbrăcăminte care nu vă va șifona hainele

Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.

Maserati lansează GranCabrio Folgore, decapotabila electrică cu peste 800 CP

Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.

Anamaria Prodan i-a cumpărat fiicei sale un bolid de 140.000 de euro

Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

Vacheron Constantin a creat primul ceas cu parfumuri din lume

Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.

Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

Motivul pentru care Monica Bîrlădeanu s-a mutat în România după 13 ani petrecuți în SUA

După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.

hourglass_full 9 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Andreea Tonciu vrea să vândă locuința proaspăt renovată

Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.

hourglass_full 15 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Rita Ora lansează o linie de îngrijire a părului

Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.

hourglass_full 16 day ago format_list_bulleted BEAUTY&HEALTH
Serena Williams a lansat o linie de cosmetice

Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.

hourglass_full 17 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Mihaela Borcea a ignorat sfatul medicilor şi a luat o decizie radicală

Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.

hourglass_full 18 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Simona Halep, schimbare radicală de look. Sportiva a renunțat la blond

Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.

hourglass_full 21 day ago format_list_bulleted PEOPLE