Hotelul va fi amplasat în interiorul unei clădiri raționaliste impunătoare, construită de apreciatul arhitect Vittorio Ballio Morpurgo între 1936 și 1938. Vasta structură monolitică conține marmură de travertin și cărămidă roșie. Jocul artistic va fi stilul de semnătură al lui Bvlgari.
Firma de arhitectură italiană Antonio Citterio Patricia Viel va fi responsabilă atât de arhitectură cât și de designul interior, iar oaspeții ar trebui să se aștepte la o doză mare de lux, de înaltă calitate. Hotelul va oferi peste 100 de camere, precum și un spa cu o piscină interioară și o sală de gimnastică de ultimă generație, care va oferi programe exclusive de antrenament Bvlgari. Hotelul va include, de asemenea, o sală de lectură, care conține volume rare dedicate istoriei bijuteriilor și este deschisă atât pentru oaspeți, cât și pentru public doar cu programare.
Când vine vorba de mâncare, oaspeții se pot îndrepta spre prestigiosul Il Ristorante, unde bucătarul cu stele Michelin Niko Romito le va servi numai bucate ales. Restaurantul se află la ultimul etaj al hotelului și va oferi priveliști uimitoare ale Romei.
Bvlgari are deja șase hoteluri de lux în Milano, Londra, Bali, Beijing, Dubai și Shanghai, dar se va extinde și la Paris, Moscova, Tokyo și, bineînțeles, Roma, între 2020 și 2022.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
Bentley Motors a dezvăluit o nouă emblemă „Bentley Wings” – primul pas al unei revoluții în design și identitate de brand pentru marca britanică.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.
Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.
Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.
Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.