Brandul britanic de modă a declarat că Gobbetti - care a fost acuzat că a schimbat afacerea când a preluat frâiele în 2017 - pleacă într-un loc de muncă în Italia care să-i permită să fie mai aproape de familia sa. Grupul italian de lux Salvatore Ferragamo, renumit pentru confecționarea pantofilor purtați de vedete de la Hollywood precum Audrey Hepburn, a anunțat luni că l-a numit pe Gobbetti drept noul său director executiv.
Acțiunile Burberry au scăzut cu 8,7%, ștergând aproape 800.000 de lire sterline din valoarea companiei, devenind astfel cea mai mare cădere de pe FTSE 100, potrivit The Guardian.
Președintele Burberry, Gerry Murphy, a confirmat vestea. „Eu și consiliul suntem dezamăgiți în mod firesc de decizia lui Marco, dar înțelegem și respectăm pe deplin dorința sa de a reveni în Italia după aproape 20 de ani în străinătate. Având în vedere execuția strategiei noastre și perspectivele noastre neschimbate, suntem hotărâți să ne bazăm pe bazele solide ale Burberry pentru a accelera creșterea și a oferi valoare suplimentară acționarilor noștri.”
Gobbetti, un veteran al bunurilor de lux care a condus branduri printre care Céline, Givenchy și Moschino înainte de a se alătura Burberry, urmează să-și păstreze funcția la Burberry până la sfârșitul anului 2021, oferind companiei timp pentru a găsi un succesor.
În vârstă de 62 de ani, Marco Gobbetti a câștigat 4 milioane de lire sterline în acțiuni ca parte a unei strângeri de mână de aur când s-a alăturat companiei. El a fost plătit cu 180.000 de lire sterline prin planul de acțiuni al angajaților Burberry anul trecut. Acea un salariu anual de 2,3 milioane de lire sterline, chiar și după ce a renunțat la 20% din salariu timp de trei luni, la apogeul crizei Covid-19 din 2020.
„Cu Burberry re-energizat și ferm pus pe o cale către o creștere puternică, simt că acum este momentul potrivit pentru mine să demisionez", a spus Gobbetti într-o declarație. „Am toată încrederea că creativitatea și valorile puternice care definesc Burberry vor continua să conducă succesul viitor al companiei.”
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.