Burberry își continuă misiunea de a cuceri generațiile mai tinere, aprofundând în jocuri și experimentând cu proprietatea digitală pentru prima dată. Marca britanică a anunțat un parteneriat cu Mythical Games la Electronic Entertainment Expo din Los Angeles. Au trecut vremurile în care lansările mari aveau loc doar în săptămâna modei.
Ca parte a legăturii, eticheta va lansa un joc pe vinil NFT în ediție limitată, supranumit Blanko, pentru jocul multiplayer al companiei, Blankos Block Party. Jucătorii pot colecta, actualiza și vinde jucării digitale. Companiile de jocuri își continuă impulsul către proprietatea digitală în cadrul jocurilor și alimentează o nouă „economie de joc pentru câștig”.
„Proprietatea jucătorilor este viitorul jocurilor, iar principiul nostru de conducere face din aceste noi economii o realitate. Blankos Block Party se află la intersecția dintre jocuri, artă, muzică și modă și prezintă jucătorilor și colecționarilor noi modalități de a se angaja și chiar de a deține o piesă a mărcilor pe care le iubesc”, a declarat Nicole Yang, vicepreședinte de marketing la Mythical Games.
Este pentru prima dată când platforma de jocuri are un parteneriat cu un brand de lux, a adăugat Yang. Jucăria digitală Burberry va fi lansată în iulie, iar marca nu a dezvăluit încă cum va arăta. „A face parte din această comunitate creativă și de pionierat cu Mythical Games este o sinergie incredibilă pentru noi și o evoluție perfectă a angajamentului nostru existent cu comunitățile de jocuri”, a declarat directorul de marketing al etichetei, Rod Manley.
Brandul experimentează jocurile online de ceva vreme, începând cu China și extinzându-se și mai mult în Asia, Marea Britanie, SUA și Canada, cu B Bounce, propriul său joc în care jucătorii pot controla un personaj de desene animate îmbrăcat în Burberry și câștiga personalizat GIF-uri și puffere virtuale Burberry. Vara trecută, a deschis un magazin de cumpărături sociale în Shenzhen împreună cu Tencent. Cumpărătorii sunt rugați să-și acceseze conturile WeChat în timp ce își fac drum prin magazin, făcând descoperiri virtuale și reale.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.