Burberry Fashion Show | Spectacol post-pandemic caracterizat de un spirit suprarealist

Decizia de a organiza un spectacol digital în afara Săptămânii modei din Londra a fost o declarație de independență. Burberry a dezvăluit prima sa prezentare de modă post-pandemică și se pare că viziunea CEO-ului său care pleacă rămâne intactă.

La patru luni de la anunțul lui Marco Gobbetti, care părăsește Burberry la sfârșitul anului, poziționarea precoce a mărcii ca destinație ideală pentru consumatorii bogați și tineri pare probabil să-l depășească. Împreună cu directorul de creație Riccardo Tisci, el a adăugat estetică streetwear și noi culturi pop la un brand de modă al cărui patrimoniu, înainte de numirea sa, a fost aproape calcificat într-o irelevanță serioasă.

Decizia de a începe spectacolul digital în afara Săptămânii modei din Londra, care s-a încheiat săptămâna trecută, a fost o declarație de independență și o nouă solvabilitate financiară. Strategia, care s-a format atunci când Gobbetti a preluat conducerea lui Christopher Bailey în 2017, a fost reflectată de Tiffany cu recenta sa campanie cu Jay-Z și Beyoncé. Acesta l-a ajutat pe Burberry să se recupereze după pierderile provocate de coronavirus, care au fost confirmate în cifrele publicate în luna iulie.

Cu inteligență suprarealistă și execuție rigidă, Tisci a explorat modul în care relația noastră de dragoste pandemică cu natura ne-a afectat viața. Modelele purtau proteze pentru urechi goblin, pălării de tip cască, hamuri și pieptare.

Imprimeurile animale și blana artificială au fost, de asemenea, o caracteristică importantă a spectacolului, jucând pe tema teriantropiei - ideea că oamenii se pot transforma într-o formă animală. Pe măsură ce modelele mergeau prin pustietățile urbane, cum ar fi clădirile părăsite, muzee, sunetul produs de tocuri ar putea fi citit și ca un comentariu asupra vieții în timpul blocării și a ciudățeniei revenirii la normalitate.

Faptul că spectacolul s-a desfășurat în aer liber este, de asemenea, o decizie inteligentă de afaceri: în timpul pandemiei, îmbrăcămintea de exterior a devenit extrem de populară. De exemplu, o jachetă matlasată de la North Face a devenit un element obligatoriu (după popularitatea sa pe TikTok), în timp ce vedete precum Hailey Baldwin și Timothée Chalamet au inaugurat o eră a „lânii sexy”, căutările pe internet crescând cu 400% .





Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Dua Lipa lansează DUA, brandul ei de produse de îngrijire a pielii

Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.

Olivier Rousteing părăsește casa de modă Balmain

Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.

Cel mai înalt zgârie-nori din lume va fi gata în 2028

Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.

Cine sunt cei mai bogați copii din lume?

Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.

Averea celor mai bogați 10 americani a crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Trump a redevenit președinte

Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.

Andreea Tonciu se mută definitiv în Dubai

Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.

Spectacol faraonic la Cairo, la inaugurarea Marelui Muzeu Egiptean

Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.

Loewe lansează o colecție de parfumuri care transformă notele clasice în artă contemporană

Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.

Megan Fox a vorbit despre lupta ei postpartum, la șapte luni după ce a născut a patra oară

Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.

Anya Taylor-Joy, muza campaniei de sărbători Tiffany & Co

Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.

Arabia Saudită construiește o arenă suspendată la o înălțime de 350 de metri

Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.

Ferrari intră în lumea cripto şi AI

Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.

Grace Wales Bonner este numită director de creație pentru Hermès Menswear

Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.

hourglass_full 16 day ago format_list_bulleted FASHION
Dakota Johnson, ambasador de imagine al casei de modă Valentino

Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.

hourglass_full 17 day ago format_list_bulleted FASHION
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii celei mai recente campanii Moncler

Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.

hourglass_full 21 day ago format_list_bulleted FASHION
Maria Grazia Chiuri este numită director de creație al casei de modă Fendi

Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.

hourglass_full 23 day ago format_list_bulleted FASHION
Moncler și JW Anderson creează o colecție capsulă excepțională

Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION
Nicole Kidman devine ambasador de imagine al casei de modă Chanel

Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.

hourglass_full 24 day ago format_list_bulleted FASHION