Noul concept de magazin indică direcția către care va evolua modul în care vor funcționa magazinele în viitorul apropiat, susțin specialiștii, ca o măsură de adaptare la noile tendințe din piață. Realizat în parteneriat cu Tencent Technology, magazinul este un spațiu de explorare, menit să inspire și să bucure consumatorii de lux, întrucât vor putea să interacționeze cu produsele comercializate de Burberry atât în persoană, cât și prin social media. Mai exact, cei care intră în magazin vor putea prelua interacțiunile și informațiile din social media și le vor transpune în magazinul propriu-zis. Prin intermediul unei platforme de WeChat dedicate, clienții pot debloca informații exclusive sau își pot personaliza experiența din magazin, având posibilitatea să le distribuie comunității din care fac parte.
Boutique-ul Burberry din Shenzen are o suprafață totală de 539 metri pătrați și este împărțit în zece compartimente, fiecare dintre acestea oferindu-le vizitatorilor experiențe unice. Printre acestea, o vitrină interactivă, în care privitorul își vede imaginea reflectată și îi sunt urmărite mișcările corpului: imaginea poate fi înregistrată și distribuită prietenilor pe rețelele de socializare. Mai mult, imaginea din vitrină se adaptează sezonului, oferind acces la cele mai recente colecții ale casei.
Toate produsele din magazin au pe etichetă coduri QR care, prin scanare, se conectează cu mai multe ecrane din incintă, ducând experiența din magazin la un alt nivel. De asemenea, codurile QR oferă acces la informații suplimentare și la scurte prezentări ale produselor care îl interesează pe client.
Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.
Gică Hagi, Simona Halep, George Copos și Andreea Bănică sunt patroni de hoteluri, pe Litoral. Plata este, desigur, pe măsura distracției și a confortului.
Delia a dat din nou „lovitura” cu o ținută confecționată din plase de rafie.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.
Adrian Mutu este foarte atent la imaginea sa, așa că de curând a decis să calce pragul medicilor esteticieni.
Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.
O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Casa de lux din California a Carei Delevingne a fost cuprinsă de flăcări, vineri dimineața. La momentul respectiv, celebra actriță se afla la Londra.
Ion Ţiriac este al doilea cel mai bogat român în 2024, cu o avere de aproximativ două miliarde de dolari.
Inna și-a cumpărat apartament de lux în Mamaia. Locuința se află într-o clădire cu 15 etaje, un proiect imobiliar exclusivist cu priveliște spre Marea Neagră și lacul Siutghiol.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.
Extrasezonul la Marea Neagră: O oază de liniște și autenticitate