Noul concept de magazin indică direcția către care va evolua modul în care vor funcționa magazinele în viitorul apropiat, susțin specialiștii, ca o măsură de adaptare la noile tendințe din piață. Realizat în parteneriat cu Tencent Technology, magazinul este un spațiu de explorare, menit să inspire și să bucure consumatorii de lux, întrucât vor putea să interacționeze cu produsele comercializate de Burberry atât în persoană, cât și prin social media. Mai exact, cei care intră în magazin vor putea prelua interacțiunile și informațiile din social media și le vor transpune în magazinul propriu-zis. Prin intermediul unei platforme de WeChat dedicate, clienții pot debloca informații exclusive sau își pot personaliza experiența din magazin, având posibilitatea să le distribuie comunității din care fac parte.
Boutique-ul Burberry din Shenzen are o suprafață totală de 539 metri pătrați și este împărțit în zece compartimente, fiecare dintre acestea oferindu-le vizitatorilor experiențe unice. Printre acestea, o vitrină interactivă, în care privitorul își vede imaginea reflectată și îi sunt urmărite mișcările corpului: imaginea poate fi înregistrată și distribuită prietenilor pe rețelele de socializare. Mai mult, imaginea din vitrină se adaptează sezonului, oferind acces la cele mai recente colecții ale casei.
Toate produsele din magazin au pe etichetă coduri QR care, prin scanare, se conectează cu mai multe ecrane din incintă, ducând experiența din magazin la un alt nivel. De asemenea, codurile QR oferă acces la informații suplimentare și la scurte prezentări ale produselor care îl interesează pe client.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.