Burberry anunță concedieri la nivel global

Burberry urmează să concedieze până la 1.700 de locuri de muncă la nivel mondial, ca parte a unui efort mai amplu de reducere a costurilor, în contextul în care casa de modă britanică se confruntă cu un mediu dificil în domeniul comerțului cu amănuntul de lux.

Compania a anunțat miercuri că își propune să economisească încă 60 de milioane de lire sterline (80 de milioane de dolari) în următorii doi ani, concedierile reprezentând aproximativ 18% din forța sa de muncă la nivel global.

Burberry are în prezent peste 9.000 de angajați.

Anunțul a venit odată cu publicarea rezultatelor pe întregul an, care au arătat un profit operațional ajustat de 26 de milioane de lire sterline – cu mult peste așteptările analiștilor de 4,7 milioane de lire sterline.

Totuși, cifra a marcat o scădere abruptă față de cele 418 milioane de lire sterline raportate în anul precedent, subliniind amploarea provocării cu care se confruntă CEO-ul Joshua Schulman în încercarea sa de a readuce brandul pe drumul de creștere.

Primele semne de îmbunătățire pe fondul unei piețe dificile

Burberry a raportat o scădere de 6% a vânzărilor comparabile pentru trimestrul al patrulea care s-a încheiat pe 29 martie, o ușoară îmbunătățire față de previziunile analiștilor care estimau o scădere de 7%.

Compania a declarat că percepția asupra mărcii se îmbunătățește, în special în ceea ce privește îmbrăcămintea de exterior și eșarfele, chiar dacă cererea generală din partea clienților a rămas slabă.

Schulman, care a preluat conducerea în iulie anul trecut, a declarat că brandul se află încă în primele etape ale reamenajării sale, dar și-a exprimat încrederea că inițiativele în curs vor începe să dea roade pe măsură ce anul avansează.

„Ne așteptăm să vedem impactul acțiunilor noastre crescând pe măsură ce anul avansează”, a menționat Burberry în declarația sa de profit.

Eforturile Burberry vin într-un moment în care consumatorii ambițioși își retrag cheltuielile discreționare din cauza inflației și a incertitudinii globale.

Compania a fost afectată și de cererea redusă de articole de lux entry-level și de îngrijorarea crescândă cu privire la potențialele tarife comerciale în cadrul unei a doua președinții a lui Donald Trump.

Trench-urile iconice ale brandului, care se vând cu amănuntul la aproximativ 2.000 de lire sterline, rămân esențiale pentru strategia sa, în timp ce Schulman lucrează pentru a reafirma poziționarea Burberry în materie de articole de lux.

Cu toate acestea, compania se confruntă cu o luptă dificilă după decenii de diluare a mărcii și o conducere inconsistentă – trecând prin patru directori generali în ultimul deceniu.

În ultimii ani, imaginea Burberry s-a schimbat, modelele sale odinioară exclusiviste devenind asociate cu popularitatea în masă, în special în Marea Britanie.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Vacanțe pe Coasta Amalfi. Uber lansează elicoptere de închiriat și croaziere gratuite

De ce să te chinui să pui mâna pe un iaht pentru a explora Coasta Amalfi din Italia, când Uber acoperă acum atât marea, cât și cerul?

„Orașul viitorului” din Japonia intră în faza de testare secretă

Primii 100 de rezidenți se vor muta în această toamnă în metropola de peste 9 miliarde de euro, dotată cu mașini autonome și case inteligente. Astfel, „orașul viitorului” din Japonia va intra în faza de testare secretă, potrivit jurnaliștilor de la The Sun.

Obiecte de vestimentație care i-au aparținut prințesei Diana, scoase la licitație la sfârșitul lunii iunie

De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.

Porsche tocmai a dezvăluit o nouă hipermașină unică pentru șosea

Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.

De ce fascinează atât de mult Maria Antoaneta moda?

În recentele prezentări de modă pariziene de haute couture și prêt-à-porter, Maria Antoaneta a apărut într-o multitudine de corsete, șolduri strâmbe, mâneci voluminoase, corsete tip dublet și rochii fluide cu volane, în spiritul Micului Trianon.

Chanel răspunde la problema deșeurilor textile cu un nou proiect circular

Casa de modă reutilizează firele de ieri pentru a țese moda de mâine.

Hermès lansează o pereche de căști inspirate de geanta Kelly

Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.

Ultima colecție a lui Demna pentru Balenciaga este un omagiu adus lui Britney Spears

Demna, directorul de creație al casei Balenciaga din 2015, și-a dezvăluit ultima colecție înainte de plecarea sa.

Motivul pentru care Cristina Ich a dispărut de pe Instagram

Christina Ich este una dintre cele mai cunoscute și urmărite influencerițe din România. Bruneta a simțit nevoia de o pauză de la social media.

Gâtul lui Nefertiti: explicăm cea mai recentă tendință care zguduie industria frumuseții

De ceva vreme, o nouă tendință câștigă popularitate în domeniul medicinei estetice: Gâtul Nefertiti. Inspirată de ținuta elegantă a celebrei regine egiptene, această tehnică nechirurgicală își propune să remodeleze linia maxilarului și să netezească gâtul prin injecții cu Botox.

Care este cel mai scump cadou pe care l-a primit fiica Andreei Tonciu

Andreea Tonciu s-a retras din lumina reflectoarelor de când a devenit mamă, dedicându-se în totalitate fiicei sale, căreia îi face toate poftele.

Gigi Hadid creează o colecție capsulă de vară retro-chic cu Havaianas

Top modelul devine director artistic al unei colecții în ediție limitată cu accente californiene.

Burberry anunță concedieri la nivel global

Burberry urmează să concedieze până la 1.700 de locuri de muncă la nivel mondial, ca parte a unui efort mai amplu de reducere a costurilor, în contextul în care casa de modă britanică se confruntă cu un mediu dificil în domeniul comerțului cu amănuntul de lux.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Ferrari va produce primul său model electric. Când va fi lansat

Constructorul auto italian Ferrari va demara procesul de lansare a primului său automobil complet electric în luna octombrie a acestui an, iar procesul se va derula de-a lungul a trei etape, a declarat marți directorul general Benedetto Vigna, transmite Reuters.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Hermès scumpește gențile Birkin

Hermès a anunțat planuri de a majora prețurile tuturor produselor vândute în Statele Unite, pentru a contracara greutatea noilor tarife impuse de președintele Donald Trump.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Bulgari a deschis cea mai mare fabrică de bijuterii de lux din lume

Bulgari și-a extins fabrica de bijuterii cu 204.514 metri pătrați, ajungând la 355.209 metri pătrați.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Hermès, cel mai valoros brand de lux din lume

Hermes depășește LVMH şi devine cel mai valoros brand de lux din lume.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
”A MINECRAFT MOVIE” DOMINĂ BOX-OFFICE-UL CU ÎNCASĂRI DE 80 DE MILIOANE DE DOLARI ÎN AL DOILEA WEEKEND

”A MINECRAFT MOVIE” DOMINĂ BOX-OFFICE-UL CU ÎNCASĂRI DE 80 DE MILIOANE DE DOLARI ÎN AL DOILEA WEEKEND

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ECONOMIC