Bărbatul care ia acum volanul la Bugatti este Mate Rimac, un geniu al ingineriei, născut în Bosnia, în vârstă de 33 de ani, și care nu își face iluzii cu privire la provocările cu care se confruntă industria sa.
Renumit astăzi pentru unele dintre cele mai mari și puternice motoare pe benzină din lume care au fost montate vreodată într-o mașină, Bugatti a renăscut în 2003 ca bijuteria din coroana Grupului Volkswagen. Pe lângă VW, alte mărci ale producătorului auto global includ Audi, Porsche, Lamborghini și Bentley.
De atunci, Bugatti a fost o vitrină tehnologică pentru companie, depășind limitele a ceea ce inginerii și clienții credeau că este posibil. O mașină care ar putea depăși 400 km/h? Nici o problemă. Una care poate atinge 480? Sigur, atâta timp cât ai cei aproape 4 milioane de dolari cât costă o mașină Bugatti. Și toată această performanță vine îmbrăcată într-un corp elegant, lucrat manual, realizat la comandă din materiale scumpe.
Dar motoarele enorme alimentate cu produse petroliere nu mai sunt minuni tehnologice. Aparțin de vechea școală. Și în 2021, Bugatti trebuie să intre în sfârșit în era vehiculelor electrice.
Aici intervine Mate Rimac, care în 2009 a fondat Rimac Automoblili, un startup croat care produce supermașina electrică Rimac Nevera de 1.900 de cai putere. Geniul performanței de mare putere a atras deja atenția industriei, potrivit CNN. În iulie, Bugatti a fuzionat cu Rimac Automobili - creând Bugatti-Rimac și transferând proprietatea majoritară a simbolului de performanță de lux VW de la unul dintre cei mai mari producători de automobile din lume către un mic startup.
Noul program „Icoane” al Airbnb include experiențe singulare care au rădăcini în cultura pop.
Andrei Șelaru, alias Selly, se poate mândri cu o experiență profesională variată. A debutat în online în 2012, în calitate de vlogger, treptat diversificându-și activitatea atât în televiziune, cât și în afaceri.
Selly, pe numele său real Andrei Șelaru, a făcut o nouă investiție.
Un portret realizat de Gustav Klimt în ultimul an de viață a fost redescoperit anul trecut de specialiști, după mai bine de un secol de la dispariția sa. Este una dintre cele mai rare piese ale artistului austriac și printre cele mai valoroase lucrări din Europa Centrală.
Adela Popescu, în vârstă de 37 de ani, s-a retras din televiziune la scurt timp după ce a născut al treilea copil.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.