Specialiștii francezi în supercaruri au anunțat vineri că Centodieci, de 9,6 milioane de dolari, a finalizat testele pe vreme caldă. Cu acest obstacol în afara drumului, producția de serie a hipercarului 1 din 10 va începe anul viitor.
Anunțat pentru prima dată în vara anului 2019, cel mai recent model în ediție limitată al companiei este atât o sărbătoare a istoriei sale - „Centodieci” este italian pentru 110, vârsta mărcii la momentul anunțării -, cât și un omagiu specific EB110. Nu numai că acel vehicul a fost unu dintre cele mai emblematice autovehicule din anii 1990, dar a fost și singurul produs în perioada în care antreprenorul italian Romano Artioli era responsabil de producție, înainte ca marca să fie achiziționată de Volkswagen Group în 1998.
Centodieci se bazează pe Chiron și oferă mai multe semnale de design către EB110, inclusiv o formă mai unghiulară, o grilă mică în formă de potcoavă și cinci prize de aer rotunde poziționate chiar în spatele geamurilor sale laterale. La fel de impresionant ca acest design este motorul W-16 de 8,0 litri care îl alimentează și este afișat sub sticlă. Marca spune că mașinba va produce 1.600 CP și va lansa mașina de la 0 la „00 km/h în doar 2,4 secunde.
Testarea este mai mult decât simpla casetă de selectare. Este, de asemenea, o oportunitate de a găsi modalități noi și neașteptate de a îmbunătăți designul și caracteristicile tehnice ale vehiculului. Și destul de sigur, chiar dacă Centodieci a trecut cu „ușurință” testele de vreme caldă, au fost făcute mici modificări la supercar, cum ar fi adăugarea unei prize de aer lângă răcitorul de ulei pentru a ajuta la menținerea temperaturilor scăzute.
Acum, ceea ce stă între Centodieci și viitorul proprietar sunt cei 290.000 km de testare de mare viteză. Odată ce acest lucru este finalizat, inginerii vor putea începe producția, care se va face manual la atelierul mărcii din Molshiem, Franța. Abia după aceea începe livrarea celor 10 unități.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.