Specialiștii francezi în supercaruri au anunțat vineri că Centodieci, de 9,6 milioane de dolari, a finalizat testele pe vreme caldă. Cu acest obstacol în afara drumului, producția de serie a hipercarului 1 din 10 va începe anul viitor.
Anunțat pentru prima dată în vara anului 2019, cel mai recent model în ediție limitată al companiei este atât o sărbătoare a istoriei sale - „Centodieci” este italian pentru 110, vârsta mărcii la momentul anunțării -, cât și un omagiu specific EB110. Nu numai că acel vehicul a fost unu dintre cele mai emblematice autovehicule din anii 1990, dar a fost și singurul produs în perioada în care antreprenorul italian Romano Artioli era responsabil de producție, înainte ca marca să fie achiziționată de Volkswagen Group în 1998.
Centodieci se bazează pe Chiron și oferă mai multe semnale de design către EB110, inclusiv o formă mai unghiulară, o grilă mică în formă de potcoavă și cinci prize de aer rotunde poziționate chiar în spatele geamurilor sale laterale. La fel de impresionant ca acest design este motorul W-16 de 8,0 litri care îl alimentează și este afișat sub sticlă. Marca spune că mașinba va produce 1.600 CP și va lansa mașina de la 0 la „00 km/h în doar 2,4 secunde.

Testarea este mai mult decât simpla casetă de selectare. Este, de asemenea, o oportunitate de a găsi modalități noi și neașteptate de a îmbunătăți designul și caracteristicile tehnice ale vehiculului. Și destul de sigur, chiar dacă Centodieci a trecut cu „ușurință” testele de vreme caldă, au fost făcute mici modificări la supercar, cum ar fi adăugarea unei prize de aer lângă răcitorul de ulei pentru a ajuta la menținerea temperaturilor scăzute.
Acum, ceea ce stă între Centodieci și viitorul proprietar sunt cei 290.000 km de testare de mare viteză. Odată ce acest lucru este finalizat, inginerii vor putea începe producția, care se va face manual la atelierul mărcii din Molshiem, Franța. Abia după aceea începe livrarea celor 10 unități.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Cotația acțiunilor Hermès a crescut după anunțul făcut de companie, în care se dezvăluia că Grace Wales Bonner va prelua rolul de director de creație al liniei vestimentare masculine.
Kering și L’Oréal au încheiat un parteneriat strategic pe termen lung în domeniul frumuseții și al wellnessului de lux.
Comisia Europeană a anunțat pe 14 octombrie 2025 că a amendat trei dintre cele mai importante case de modă — Gucci, Chloé și Loewe — cu un total combinat de 157 milioane de euro pentru practici anticoncurențiale de fixare a prețurilor.
Piața de resale a produselor de lux se află de ceva vreme într-o creștere continuă, iar un studiu arată că ar putea ajunge la cifre între 320 și 360 de miliarde de dolari până în anul 2030. Studiul în cauză a fost realizat de Boston Consulting Group în parteneriat cu platforma de luxury resale Vestiaire Collective.
Ceea ce nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere recentele știri despre scăderea pieței whisky-ului și întreruperea producției de către distilerii, noile date de la Departamentul Trezoreriei SUA arată că producția americană de whisky este la cel mai scăzut nivel din 2019.