După ediția albastru închis EB.01 care a comemorat cea de-a 110-a aniversare a lui Bugatti și ediția EB.02 care a fost inspirată de Chiron Super Sport 300+ cu sticla sa neagră și portocalie, noua ediție EB.03 este aici într-o țesătură de carbon albastru strălucitor, inspirat de mașina pe șenile Bolide.

Sticla se mândrește cu farurile în formă de X ale mașinii, precum și cu „Bolide” imprimat în script între ele. În plus, vine cu o bază din fibră de carbon neagră, decorată cu finisaj argintiu, precum și o placă neagră Champagne Carbon cu logo-ul Bugatti gravat pe ea în argint.

În interior, deține un Blanc de Blancs de epocă 2013 despre care se spune că este „rezultatul unei ierni reci și umede din 2013, urmată de o primăvară răcoroasă și o recoltare târzie a strugurilor”. Spiritul este descris ca „un vin intens și proaspăt, cu o aciditate bună și un potențial excelent de învechire”.

Comentând noua ediție, Alexandre Mea, CEO Champagne Carbon, a declarat: „Acest vintage 2013 aduce cu sine arome inițiale de citrice, urmate de arome de flori de primăvară. Apoi o intensitate tot mai mare către citrice galbene, note prăjite și ierburi aromatice... EB.03 va îmbunătăți o rețetă delicată, cum ar fi ceviche de scoici, sashimi cu ton roșu sau un file de Saint-Pierre cu citrice.”
EB.03 este disponibil pentru 300 de dolari sticla.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.