Noul pachet Live Like Marylin - sărbătorind-o pe Monroe - este inspirat de lunga sa relație cu hotelul, care prefera că locuiască în camerele 1 și 7, să doarmă în camerele 20 și 21 cu Yves Montand în timpul filmărilor „Lets Make Love” de la Fox Studios și să ia cina la masa 6 la Polo Lounge.
Pink Palace le permite oaspeților nu doar să stea doar acolo unde stătea și Marilyn Monroe, ci și să-i calce pe urme, experimentând câteva dintre lucrurile ei preferate.
Dacă chiar vreți să trăiți ca frumoasa actriță, atunci rezervați apartamentul ei preferat - Bungalow 1A - pentru 9.200 de dolari pe noapte.
Pe timpul șederii veți experimenta următoarele:
O cină pentru doi din meniul lui Marilyn Monroe, inspirată de un interviu publicat în numărul din 1952 al revistei Pageant, în care ea a dezvăluit că: „Mesele mele acasă sunt uimitor de simple. În fiecare seară mă opresc la piața din apropierea hotelului și iau carne pentru friptură, cotlet de miel sau ficat, pe care le coc în camera mea într-un cuptor electric. De obicei mănânc patru sau cinci morcovi cruzi cu carnea asta și gata.”
De asemenea, a recunoscut că a mâncat ocazional înghețată. Elementele din meniul lui Marilyn includ: cocktail de creveți, salată de morcovi, spaghete și chiftele diMaggio (în cinstea fostului ei soț, celebrul jucător de baseball Joe DiMaggio), friptură la grătar și Marylin's Ice Cream Sundae.
Experiența unei băi fierbinți numită „Some like it hot” (sare pură de mare din Atlantic de pe coasta Braziliei, ulei de portocale dulci și grapefruit, pernă de baie).
Veți primi cadou parfumul ei preferat - Chanel No5
O sticlă de șampanie de bun venit, Dom Perignon
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.