După o pauză impusă de datoria națională, cei șapte membri ai grupului fenomen BTS se pregătesc să scrie un nou capitol în legenda lor.
Pe 2 iulie 2025, agenția Hybe a confirmat ceea ce milioane de fani sperau cu ardoare: revenirea trupei de băieți în primăvara anului 2026 cu un nou album, urmat de un turneu mondial.
Cu o zi înainte, în timpul unui spectacol live emoționant și istoric pe platforma Weverse, liderul RM a anunțat vestea în fața a peste 7,3 milioane de telespectatori simultani, un record pentru grup.
„Albumul nostru va fi lansat oficial în primăvara viitoare”, a declarat el, promițând un turneu mondial „evident”, reafirmând astfel legătura indestructibilă dintre grup și publicul său, Armata.
Începând din această vară, membrii, eliberați acum din serviciul militar obligatoriu, se vor reuni în Statele Unite pentru a începe crearea noului album, primul lor de la Proof în 2022.
În perioada lor de vârf, BTS reprezentau singuri 0,2% din PIB-ul Coreei de Sud: un fenomen cultural atât ca motor economic, a cărui revenire este salutată ca o gură de aer proaspăt pentru industria K-pop.
De la debutul lor în 2013, BTS a continuat să redefinească limitele muzicii și ale influenței globale. Revenirea lor în 2026 promite a fi un eveniment global, demn de moștenirea lor și de așteptările exagerate pe care continuă să le genereze.
În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.
După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Paris Hilton a fost cap de afiș la IntenCity Craiova, festival ce s-a desfășurat între 26-29 iunie pe stadionul Ion Oblemenco.
După serviciul militar, cei șapte membri BTS pregătesc o revenire mult așteptată.
Vera Wang a celebrat împlinirea a 76 de ani, reconfirmându-și statutul de simbol al eleganței și rafinamentului, chiar în inima Parisului.
Katy Perry și Orlando Bloom s-au despărțit după aproape un deceniu împreună, scrie Daily Mail. Cele două vedete au fost logodite timp de mai bine de șase ani și sunt părinții unei fetițe, Daisy Dove.
Jeff Bezos și Lauren Sánchez au fost nevoiți să își schimbe locația aleasă pentru nunta grandioasă, chiar pe ultima sută de metri.
Ramona Gabor se bucură de succes în domeniul afacerilor și are parte de stabilitate financiară. Tocmai de aceea, nu ezită să-și satisfacă dorințele.