Surpriză, cântărețul american Bruno Mars își lansează propria etichetă de stil de viață, Ricky Regal, și își unește forțele, pentru această ocazie, cu marca franceză Lacoste, rezultând o capsulă unică.
Artistul și-a început cariera muzicală acum 17 ani. Cu un stil muzical care cochetează între RnB, pop și soul, Bruno Mars este, pe scenă, un adept al ținutelor casual cu o notă subtilă de old school. Cu Ricky Regal, cântărețul adaugă o nouă coardă la arcul său: „Când sunt pe scenă, sunt Bruno Mars. Dar când îmi imaginez haine strălucitoare și luxoase, sunt Ricky Regal”, explică el.
Bruno și-a propus pentru această colecție o întoarcere în anii șaptezeci bazată pe dansul de tap, catifea, culori retro și imprimeuri psihedelice și grafice. De la cămăși colorate la treninguri pop sau ochelari de soare aviator, această colecție unisex este o adevărată odă vintage către soarele californian, unde a luat naștere această colaborare.
Ținute infuzate cu ADN-ul sportwear al mărcii Lacoste. O colaborare lăudată de Louise Trotter, directorul artistic Lacoste: „Cu Lacoste x Ricky Regal, Bruno Mars a creat un brand de îmbrăcăminte sport care combină perfect moștenirea mărcii și stilul său personal recunoscut.”
Pentru a pune în scenă această primă colecție, rapperul Anderson Paak i s-a alăturat lui Bruno Mars pentru a fi model.
Colecția va fi disponibilă începând cu 5 martie 2021 în 18 puncte de vânzare cu ridicata și va fi apoi lansată din 8 martie în magazinele Lacoste selectate și pe lacoste.com.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.