„Federația Haute Couture and Fashion confirmă organizarea Săptămânii Modei de la Paris cu prezentarea colecţiilor pentru femei. Acesta va avea loc de luni 28 septembrie şi va ţine până marți 6 octombrie, unde se va respecta recomandările autorităților publice pentru punerea în aplicare a acestuia”, se arată într-un comunicat de presă. Aşadar, săptămâna dedicată colecţiilor pret-a-porter pentru femei va avea loc la Paris în perioada 28 septembrie – 6 octombrie, într-o formă care va respecta recomandările oficiale impuse în urma epidemiei de COVID-19, a anunţat miercuri Federaţia Haute Couture şi Modă.
Săptămâna Modei pentru colecţiile dedicate bărbaţilor şi celor de haute couture se va desfăşura online în perioada 9-13 iulie. Colecţiile vor fi prezentate sub „forma unui film sau unei înregistrări video” pe o platformă dedicată modei, menţinându-se „principiul calendarului oficial”, a mai precizat Federaţia într-un comunicat.
Anularea evenimentelor live cu mult timp înainte - în special a celor care se bazează pe participarea a sute de persoane - a fost o măsură de prevenire a infecției cu coronavirus. Restricțiile s-au relaxat în multe state europene, iar majoritatea caselor de modă au anunțat că vor pune în scenă spectacole de modă live în luna septembrie. Mărci precum Christian Dior, Burberry și Fendi sugerează că vor renunța la evenimentele online, cât mai repede posibil, și vor pune mai mult accent pe cele fizice. Și Chanel a anunțat că va participa la săptămâna modei, în septembrie.
Brandurile de lux sunt convinse că spectacolele fizice de modă sunt instrumente suficient de puternice pentru a merita puse în scenă în ciuda incertitudinii, deoarece restricțiile de sănătate și călătorie încă există. „Chiar dacă situația actuală a dus la o mare inovație în proiectele online, nimic nu poate înlocui evenimentul fizic", a declarat Pascal Morand, președintele executiv al FHCM într-un comunicat. Morand a adăugat că deși brandurile s-au grăbit să-și anuleze prezentările de modă fizice pentru colecțiile masculine în această vară, înlocuindu-le cu prezentări digitale, majoritatea caselor pariziene vor să pună în scenă cel puțin un fel de eveniment fizic în luna septembrie.
Există presiune asupra bugetelor de marketing și dorință în rândul unor branduri și designeri să-și reconsidere practicile de afaceri și să reexamineze ceea ce unii au numit un sistem de modă „spart”, determinând Gucci și Saint Laurent să-și reevalueze participarea la luna modei din această toamnă.
Săptămânile tradiționale de modă reunesc participanți din întreaga lume, inclusiv branduri, modele, jurnaliști, influenceri și invitați celebri din prima linie. Dar multe mărci europene importante par să fi hotărât că o săptămână de modă locală, cu o participare mai mică, este încă mai bună decât deloc. Ele merg înainte pe baza presupunerii că modelele și editorii din Europa și Marea Britanie vor putea participa, în timp ce oaspeții din SUA și Asia nu vor putea.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Giorgio Armani, fondatorul brandului de modă italian omonim, a declarat că intenţionează să se retragă din activitate în următorii doi sau trei ani, potrivit unui interviu publicat duminică, 13 octombrie, informează Reuters.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.