Din această colaborare va rezulta o colecție în ediție limitată de genți și accesorii, imprimate cu câteva dintre personajele cele mai faimoase ale lui Kasing Lung, printre care se numără, bineînțeles, iconicul Labubu, dar și Zimomo și King Mon.
Kasing Lung a devenit celebru datorită ilustrațiilor sale, în special trilogiei „The Monsters”. Labubu, Zimomo și King Mon au fost introduși pentru prima dată în 2015, iar pentru crearea lor, Lung s-a inspirat din folclorul și mitologia țărilor nordice. În ultimul an, cei trei „monștri”, în special Labubu, au devenit printre cele mai populare personaje fictive din lume. Fanii de pe tot globul râvnesc să adauge colecțiilor lor cât mai multe iterații ale acestor personaje, fie sub formă de figurine tip breloc, fie sub diverse alte forme de artwork.

Colecția Moynat X Kasing Lung va împleti măiestria artizanală a brandului francez de pielărie, care are o istorie de aproape două sute de ani în industria modei de lux, cu universul plin de imaginație a ilustratorului chinez. În cadrul colecției, una dintre gențile-semnătură ale brandului Moynat, anume geanta M Canvas, va fi reimaginată pentru a include ilustrații ale personajelor create de Lung. Capsula în ediție limitată va include Tote bag-urile PM, MM și GM, Hobo bag, Mini 48h și gențile Mignon (un model exclusivist al brandului Moynat, extrem de greu de procurat), precum și o serie de mini accesorii din piele, precum portcarduri, huse pentru pașaport și brelocuri pentru genți.

Pentru a marca parteneriatul dintre Moynat și Kasing Lung, colecția este anunțată prin intermediul unei campanii fotografiate de Xiangyu Liu, ale cărei staruri sunt actrița Michelle Yeoh, actorul Tony Leung, editora de modă Carine Roitfeld și Guillaume Diop, balerin în cadrul Operei din Paris.
Colecția Moynat X Kasing Lung va fi lansată pe data de 11 octombrie 2025 în Shanghai, în tandem cu „Monsters 10-Year Anniversary World Tour Exhibition”. Produsele vor fi disponibile pentru achiziționare în magazinele Moynat din orașele care găzduiesc expoziția aniversară, în limita stocului disponibil, până la începutul anului 2026.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.