La doar o săptămână după lansarea mărcii de îngrijire a pielii Rhode, Hailey Bieber este dată în judecată pentru încălcarea mărcii comerciale de către o linie de modă cu același nume, potrivit site-ului TMZ.
În plângerea depusă la o instanță din Manhattan, New York, compania de îmbrăcăminte Rhode NYC îi cere lui Hailey Bieber – care este fiica actorului Stephen Baldwin și soția cântărețului Justin Bieber – să nu mai folosească numele Rhode.
Proprietarii Rhode NYC, Purna Khatau și Phoebe Vickers, cer și despăgubiri, dar suma nu fusese încă precizată. „Nu am vrut să demarăm acest proces, dar a trebuit să facem acest lucru pentru a ne proteja afacerea”, au scris fondatorii într-un mesaj pe Instagram.
În mesaj, Khatau și Vickers – care au fondat Rhode NYC în 2013 – au adăugat că utilizarea de către Hailey Bieber a numelui Rhode „dăunează companiei noastre, angajaților noștri, clienților și partenerilor noștri”.
Bieber are 45 de milioane de urmăritori pe Instagram, în timp ce Rhode NYC are puțin sub 200.000. Modelul mizează și pe sprijinul soțului ei, Justin Bieber, care are 243 de milioane de urmăritori. O singură postare pe contul de Instagram al lui Hailey Bieber poate primi peste 1,5 milioane de aprecieri.
În declarația lor, Khatau și Vickers au spus că Bieber a încercat să cumpere marca în 2018, dar au refuzat să o vândă. „Hailey ar putea alege orice marcă pentru linia ei de îngrijire a pielii. Avem doar numele de marcă „RHODE” pe care l-am construit. De aceea nu i-am vândut marca noastră când a cerut-o acum patru ani și îi cerem acum să-și schimbe marca liniei de îngrijire a pielii”, au spus aceștia.
Fondatorii Rhode NYC au adăugat că o „admiră” pe Hailey Bieber și îi „urează succes”, dar trebuie să își protejeze afacerea. „Sperăm că Hailey va înțelege acum răul pe care suntem siguri că nu a intenționat niciodată să îl provoace și să schimbe marca liniei sale de îngrijire a pielii”, se mai spune în mesaj.
Procesul vine într-un moment dificil pentru Bieber. Justin Bieber a fost nevoit să-și amâne turneul din SUA din cauza paraliziei faciale. Într-un videoclip postat pe Instagram, cântărețul a explicat că a fost diagnosticat cu sindromul Ramsay Hunt, o afecțiune rară care i-a paralizat jumătate din față.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Louis Vuitton a prezentat Fantasmagory, cel mai recent parfum din colecția Les Extraits, care marchează o evoluție semnificativă în universul parfumurilor de lux.
Jean Paul Gaultier vine astăzi cu o creație ce depășește granițele convenționalului, un elixir incandescent care transformă orice femeie într-o zeiță modernă: Gaultier Divine Elixir.
Kering a lansat o nouă colecție de parfumuri pentru brandul italian de modă Bottega Veneta, numită Mezzanotte.
Céline Dion este starul campaniei pentru sărbători a brandului de cosmetice Charlotte Tilbury.
Balenciaga se pregătește de noi începuturi – pe 4 octombrie, designerul Pierpaolo Piccioli își va dezvălui colecția de debut în calitate de director de creație al casei de modă franceze.