Mystic Galactic este distilat la Mystic Farm & Distillery din Durham, NC dintr-un piure de 55% porumb și 45% grâu (boabele sunt cultivate special pentru distileria din Hillsborough, NC). În prezent, bourbonul se maturează în butoaie noi de stejar carbonizat de 53 de galoane, care vor fi fortificate cu cercuri de titan înainte de a fi trimise în spațiu pentru a se asigura că supraviețuiesc călătoriei.
S-ar putea să vă întrebați dacă bourbonul poate fi maturat în spațiul cosmic, deoarece conform TTB trebuie să fie „produs în SUA”. Majoritatea oamenilor interpretează acest lucru ca incluzând maturarea, dar poate că limbajul este suficient de vag pentru a permite îmbătrânirea orbitală.
„Este bourbon de îndată ce este depozitat într-un container nou de stejar carbonizat”, a declarat fondatorul Mystic Farm, Jonathan Blitz. „Deci produsul care crește acum este bourbon.”
„Lucrul numărul unu este pentru că este flexibilitatea supremă să ai ceva atât de rar și excepțional cu acest gen de pedigree”, a spus Blitz. „Ai asta în spatele barului tău, ești paznicul unei experiențe pe care doar câteva mii de oameni de pe această planetă o vor avea vreodată – să guste Galactic. În al doilea rând, vrem să fim primii care o fac... Și al treilea lucru este că vreau să știu ce gust are la mine.” Vor exista butoaie de control din același lot îmbătrânite simultan pe pământ pentru a compara bourbonul spațial cu numit, desigur, Ground Control.
Vor fi aproximativ 1.000 de sticle disponibile la sfârșitul acestui proiect, iar compania spune că utilizarea NFT-urilor este într-adevăr singura modalitate de a le urmări și de a vă asigura că ajung în mâinile potrivite.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.