Sub impulsul creativ al acestuia din urmă, Bottega Veneta a devenit de câteva sezoane bune unul dintre cele mai populare nume din industria modei. După faimoasele sale cizme de motociclist, saboți și geanta statement cu impletitură Intrecciato și precum și The Pouch, designerul, numit director de creație al mărcii în iunie 2018, a semnat încă o dată unul dintre cele mai dorite (și sustenabile) accesorii din lumea modei: cizmele Puddle.
Linii groase, confort maxim, atracție futuristă ... Atât de multe detalii care au cucerit deja influencerii precum Camille Charrière (care le poartă cu denim atemporal), Pernille Teisbaek (opțiunea de îmbrăcăminte casual, asociată cu un set de jogging în monocrome de bej) sau Rosie Huntington-Whiteley.
O reinterpretare (mai la modă) a cizmelor tradiționale de ploaie, cizmele The Puddle sunt disponibile într-o paletă cromatică largă, de la nuanțe atemporale până la adevărata declarație de modă, cum ar fi roz sau verde pop.
Și pentru că industria modei este mai dedicată protecției mediului, cizmele de ploaie Puddle neo sunt realizate într-un polimer biodegradabil, un material inovator, responsabil și durabil.
O investiție de ultimă generație (și durabilă) pentru a rămâne șic și pe vreme ploioasă.
În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.
După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Lauren Sánchez și Jeff Bezos au avut parte de o nuntă de vis în Italia, unde au fost prezente 200 de persoane. Aceasta a avut parte și de petrecerea burlăcițelor, unde a ales să poarte inclusiv o ținută creată de un designer român.
Sharon Stone își reînvie aura iconică în noua campanie Mugler, reinterpretând 24 de ținute din arhivă cu putere și senzualitate.
Colaborarea Balenciaga | PUMA reinventează îmbrăcămintea sport la intersecția dintre lux și tehnologie.