Fiecare dintre cele cinci parfumuri este un omagiu adus orașului Veneția, dar și elementului care stă la baza succesului casei de modă: pielea (semnătura brandului Bottega Veneta este împletitura din piele denumită Intrecciato). Inspirate de acest element, esențele celor cinci parfumuri se împletesc pentru a crea o suită de arome captivante.
Colpo di Sole este un parfum mediteranean, ce îmbină note de ulei Angelica cu flori de portocal din Maroc. Come With Me are o aroma elegantă, ce include note citrice, precum bergamotă italiană, combinate cu accente pudrate, precum uleiul de iris. Acqua Salé este un parfum lemnos, cu note de labdanum din Spania și ulei de ienupăr din Macedonia, evocând mirosul de apă de mare pe piele. Déjà Minuit este sofisticat și seducător, un parfum care îmbină flori de geraniu din Madagascar cu cardamom din Guatemala. Alchemie este o esență tare, care include note de piper roz brazilian și mir somalez.
Sticlele în care sunt încapsulate cele cinci parfumuri au fost de asemenea gândite pentru a spune o poveste. Acestea au fost realizate astfel încât să imite măiestria artizanală a producătorilor de sticlărie Murano, iar micile bule din interiorul sticlelor vor să ducă cu gândul la apele tulburi din lagunele Veneției. Influența micului oraș italian este vizibilă și în alte detalii, precum capacele din lemn care imită țărușii din porturile de gondola, sau piedestalele sticlelor, care sunt realizate din marmură venețiană.
Hermès și-a anunțat intrarea în Haute Couture până în 2026 sau 2027, un proiect ambițios menit să-și consolideze imaginea de lux exclusiv și să-și promoveze know-how-ul artizanal.
Lumea culturii sneakerhead, sportul, arta și tequila s-au intersectat în cele din urmă, iar rezultatul este unul dintre cele mai unice decantoare de lichior.
Gucci rămâne fără director de creație: Sabato De Sarno părăsește brandul de lux.
Aproape 4.000 de oameni au semnat o scrisoare deschisă prin care solicită oficialilor de la Christie’s din New York să anuleze o viitoare vânzare, dedicată exclusiv artei create cu inteligența artificială (AI).
Botond Nagy montează, la TNB, „Proorocul Ilie” - o povestire de necrezut despre apocalipsă
De Ziua Îndrăgostiților, Valentino face echipă cu Dream Baby Press pentru a oferi noi lucrări literare, disponibile în buticurile sale între 12 și 14 februarie.
Cea mai nouă geantă Louis Vuitton devenită virală are o formă atipică față de gențile clasice ale casei de modă franceze.
Simona Halep a anunțat că se retrage din tenis, după aproximativ 15 ani de carieră, după meciul jucat la Transylvania Open împotriva Luciei Bronzetti.
Actorul în vârstă de 48 de ani promovează atât ceasuri de lux, cât și ochelari într-o campanie lansată săptămâna aceasta și numește oportunitatea „o mare onoare”. Bonus suplimentar: pozează lângă un Porsche 911.
Karoline Leavitt este cea mai tânără purtătoare de cuvânt de la Casa Albă. Femeia și-a făcut debutul în sala de briefing.
Dua Lipa deschide un nou capitol alături de casa de modă Chanel devenind imaginea genții CHANEL 25.
„Punct. Și de la capăt” - premieră cu Maia Morgenstern şi Marius Bodochi la Teatrul Godot pe 16 martie
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Bottega Veneta a lansat o colecție de cinci parfumuri inspirate de Veneția, orașul de origine al brandului. Aceasta este prima lansare de parfum a labelului italian sub direcția lui Matthieu Blazy, director de creație al casei de modă italiene.
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.