Fiecare dintre cele cinci parfumuri este un omagiu adus orașului Veneția, dar și elementului care stă la baza succesului casei de modă: pielea (semnătura brandului Bottega Veneta este împletitura din piele denumită Intrecciato). Inspirate de acest element, esențele celor cinci parfumuri se împletesc pentru a crea o suită de arome captivante.
Colpo di Sole este un parfum mediteranean, ce îmbină note de ulei Angelica cu flori de portocal din Maroc. Come With Me are o aroma elegantă, ce include note citrice, precum bergamotă italiană, combinate cu accente pudrate, precum uleiul de iris. Acqua Salé este un parfum lemnos, cu note de labdanum din Spania și ulei de ienupăr din Macedonia, evocând mirosul de apă de mare pe piele. Déjà Minuit este sofisticat și seducător, un parfum care îmbină flori de geraniu din Madagascar cu cardamom din Guatemala. Alchemie este o esență tare, care include note de piper roz brazilian și mir somalez.
Sticlele în care sunt încapsulate cele cinci parfumuri au fost de asemenea gândite pentru a spune o poveste. Acestea au fost realizate astfel încât să imite măiestria artizanală a producătorilor de sticlărie Murano, iar micile bule din interiorul sticlelor vor să ducă cu gândul la apele tulburi din lagunele Veneției. Influența micului oraș italian este vizibilă și în alte detalii, precum capacele din lemn care imită țărușii din porturile de gondola, sau piedestalele sticlelor, care sunt realizate din marmură venețiană.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Pe măsură ce se apropie cea de-a 100-a aniversare, în 2025, Fendi a decis să lanseze o colecție exclusivă de 7 parfumuri care aduce un omagiu istoriei sale, între know-how și spirit de inovație.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Dezvăluie-ți chimia, astfel Bella Hadid își lansează primul brand de frumusețe care este mult mai mult decât o linie de produse.
În acest sezon, ne concentrăm pe tonuri calde și bogate chiar și pe buzele noastre.