Bottega Veneta Fashion Show | Daniel Lee a adus spiritul tehnic și creativ într-o colecție vibrantă

Pentru colecția Salon 03 a mărcii Bottega Veneta - după prezentările prêt-à-porter ale brandului la Londra și Berlin - Daniel Lee a pornit spre Detroit, inspirat de dragostea sa pentru spiritul tehnic și creativ din inima orașului. Iată tot ce trebuie să știi despre acest spectacol de primăvară/vară 2022 prezentat în fața unui public format din vedete.

Daniel Lee, superfan auto, s-a mutat în Detroit, inima industriei auto americane, pentru primăvara/vara 2022. Mai exact, la Michigan Building, un fost teatru transformat într-o parcare, care a devenit un loc de lucru în comun cu mai multe fațete. Vechiul club de noapte aduce un omagiu unei alte iubiri a lui Daniel Lee: techno. 

În timp ce se afla în Detroit, Daniel Lee și-a unit forțele pentru a crea un pop-up Bottega Veneta într-o stație de pompieri dezafectată. Acest loc efemer, care include „Academia de muzică subterană”, o sală de lectură de Asmaa Walton, lucrări de design ale lui Chris Schanck și Aratani Fay, textile de la Substudio, mobilier de la Donut Shop, ceramică de la Hamtramck Ceramck, sculpturi în relief de Sophie Eisner și o selecția de imprimeuri de Ruben Cardenas va fi deschis până în ianuarie. Se spune că sunt în lucru colaborări similare cu alte orașe americane.

Ca întotdeauna, texturile au fost în centrul colecției

Micropenele ondulate din sezonul trecut au fost înlocuite cu mărgele de cauciuc la fel de meticuloase (de proveniență biologică), care trebuie să fi fost palpitant de văzut în timpul spectacolului de modă. De la rochii acoperite cu paiete strălucitoare (din nou rezistente) până la parka cusute cu fir metalic... Utilizarea țesăturilor de către Daniel Lee este întotdeauna o plăcere pentru ochi. Concurând în inventivitate, hainele de zi incluse în colecție primăvară/vară 2022 de înaltă performanță sunt inspirate de expertiza inginerească a orașului. În sezonul viitor, totul este despre funcție - și aspectul este fabulos.

Pare evident că gențile delicios de moi și suple și pantofii sculpturali, dar ușor de purtat, vor obține un succes stratosferic. Dar, într-un fel, Daniel Lee reușește întotdeauna să-și reinventeze estetica. Noile sandale triunghiulare, rucsacuri și adidași în culori vii sunt confecționate din „terry tehnic”, iar gențile Cassette intrecciato au fost și ele concepute în materiale noi.

 




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Justin Bieber lansează un brand de vestimentație

În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.

Care este motivul pentru care Monica Gabor nu mai vrea să părăsească America

După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.

Louis Vuitton lansează o ciocolată exclusivistă în ediție limitată

Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.

Gucci anunță un nou ambasador de imagine

Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.

Brandul Loewe transformă cojile de portocale în tricouri

Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.

Christian Horner, demis de la Red Bull Racing

Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.

Dior x Lewis Hamilton: o colecție capsulă afrofuturistă care combină luxul, sportul și angajamentul

Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.

The Julius Bucharest, fostul Hotel Ambasador de pe Magheru, se va deschide cu noua înfățișare în 2027

După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.

Vedete pe lista neagră a Ferrari

Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.

Michael Rider orchestrează o revenire subtilă și remarcabilă la Celine

Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.

David Popovici, ambasador global al UiPath

Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.

Glenmorangie a fost numit whisky oficial al Formula 1

Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.

Brandul Loewe transformă cojile de portocale în tricouri

Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.

hourglass_full 5 day ago format_list_bulleted FASHION
Dior x Lewis Hamilton: o colecție capsulă afrofuturistă care combină luxul, sportul și angajamentul

Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.

hourglass_full 6 day ago format_list_bulleted FASHION
Michael Rider orchestrează o revenire subtilă și remarcabilă la Celine

Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.

hourglass_full 8 day ago format_list_bulleted FASHION
Lauren Sánchez a făcut furori într-o ținută de la un brand românesc

Lauren Sánchez și Jeff Bezos au avut parte de o nuntă de vis în Italia, unde au fost prezente 200 de persoane. Aceasta a avut parte și de petrecerea burlăcițelor, unde a ales să poarte inclusiv o ținută creată de un designer român.

hourglass_full 14 day ago format_list_bulleted FASHION
Sharon Stone, din nou muză a casei Mugler în cea mai puternică campanie a anului

Sharon Stone își reînvie aura iconică în noua campanie Mugler, reinterpretând 24 de ținute din arhivă cu putere și senzualitate.

hourglass_full 14 day ago format_list_bulleted FASHION
Cu Balenciaga | PUMA, moda conceptuală îmbrățișează performanța sportivă

Colaborarea Balenciaga | PUMA reinventează îmbrăcămintea sport la intersecția dintre lux și tehnologie.

hourglass_full 19 day ago format_list_bulleted FASHION