Daniel Lee, superfan auto, s-a mutat în Detroit, inima industriei auto americane, pentru primăvara/vara 2022. Mai exact, la Michigan Building, un fost teatru transformat într-o parcare, care a devenit un loc de lucru în comun cu mai multe fațete. Vechiul club de noapte aduce un omagiu unei alte iubiri a lui Daniel Lee: techno.
În timp ce se afla în Detroit, Daniel Lee și-a unit forțele pentru a crea un pop-up Bottega Veneta într-o stație de pompieri dezafectată. Acest loc efemer, care include „Academia de muzică subterană”, o sală de lectură de Asmaa Walton, lucrări de design ale lui Chris Schanck și Aratani Fay, textile de la Substudio, mobilier de la Donut Shop, ceramică de la Hamtramck Ceramck, sculpturi în relief de Sophie Eisner și o selecția de imprimeuri de Ruben Cardenas va fi deschis până în ianuarie. Se spune că sunt în lucru colaborări similare cu alte orașe americane.
Micropenele ondulate din sezonul trecut au fost înlocuite cu mărgele de cauciuc la fel de meticuloase (de proveniență biologică), care trebuie să fi fost palpitant de văzut în timpul spectacolului de modă. De la rochii acoperite cu paiete strălucitoare (din nou rezistente) până la parka cusute cu fir metalic... Utilizarea țesăturilor de către Daniel Lee este întotdeauna o plăcere pentru ochi. Concurând în inventivitate, hainele de zi incluse în colecție primăvară/vară 2022 de înaltă performanță sunt inspirate de expertiza inginerească a orașului. În sezonul viitor, totul este despre funcție - și aspectul este fabulos.
Pare evident că gențile delicios de moi și suple și pantofii sculpturali, dar ușor de purtat, vor obține un succes stratosferic. Dar, într-un fel, Daniel Lee reușește întotdeauna să-și reinventeze estetica. Noile sandale triunghiulare, rucsacuri și adidași în culori vii sunt confecționate din „terry tehnic”, iar gențile Cassette intrecciato au fost și ele concepute în materiale noi.
În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.
După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Lauren Sánchez și Jeff Bezos au avut parte de o nuntă de vis în Italia, unde au fost prezente 200 de persoane. Aceasta a avut parte și de petrecerea burlăcițelor, unde a ales să poarte inclusiv o ținută creată de un designer român.
Sharon Stone își reînvie aura iconică în noua campanie Mugler, reinterpretând 24 de ținute din arhivă cu putere și senzualitate.
Colaborarea Balenciaga | PUMA reinventează îmbrăcămintea sport la intersecția dintre lux și tehnologie.