Linia de bijuterii formată din 15 piese meticulos lucrate consolidează estetica distinctivă Bottega Veneta în aur de 18 carate.
Fidel rădăcinilor italiene ale Bottega Veneta, fiecare piesă este realizată manual în Vicenza, orașul în care brandul și-a deschis primul atelier în 1966. Denumit adesea „Orașul aurului”, Vicenza a fost un centru al orfevrăriei și al fabricării bijuteriilor încă din secolul al XIV-lea, când 150 de artizani s-au reunit pentru a forma Constituția breslei orfevreilor din Vicenza.
Având în vedere această istorie bogată cuplată cu reputația modernă a Bottega Veneta, nu este deloc surprinzător (dar totuși binevenit) să auzim că fiecare piesă din colecția de bijuterii fine este realizată manual folosind numai materiale de cea mai înaltă calitate, provenite din surse etice.
Compusă din inele, coliere, cercei și brățări, colecția de debut este împărțită în trei categorii: Drop, Primavera și Catena, fiecare dintre acestea captând un aspect diferit al moștenirii brandului de lux și al viziunii artistice a lui Blazy.
Gama Drop își ia numele de la motivul Drop, semnătura Bottega Veneta, și prezintă forma naturală organică reimaginată într-o gamă de brățări, coliere, inele și cercei. Disponibile în aur galben strălucitor sau aur alb strălucitor, ambele opțiuni sunt prevăzute cu diamante selectate manual și plasate impecabil.
Gama Primavera, în schimb, se inspiră din frumusețea complexă a florilor sălbatice, prezentând diamante încorporate în două coliere, un inel și două seturi de cercei. Fiecare model din această colecție surprinde frumusețea efemeră a unui câmp înflorit, diamantele și aurul fin lucrat reunindu-se pentru a reflecta măiestria artizanilor italieni.
Linia Catena completează colecția cu o estetică inspirată de candelabrele venețiene antice, invocând opulența Italiei din lumea veche. În conformitate cu angajamentul Bottega Veneta față de versatilitate, piesele Catena includ două brățări care pot fi combinate perfect pentru a forma un colier.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Designerul Alessandro Michele își dezvăluie prima campanie pentru Valentino în calitate de director de creație al brandului. Denumită „Avant Les Débuts”, campania prezintă colecția pentru sezonul primăvară/vară 2025 a labelului italian.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.
Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.