În conformitate cu aceste principii și ținând cont de capriciile VIC-urilor (clienți foarte importanți), Bottega Veneta a dezvăluit un nou refugiu pentru VIC-urile sale venețiene. Această reședință hiperexclusivă îmbină esența unui salon VIP, a unui colectiv de artiști și a unui muzeu de patrimoniu, exclusiv pentru clienții fideli ai casei.
„Reședința culturală” din Veneția este răspunsul brandului de lux deținut de Kering. Ceea ce diferențiază acest paradis creativ și cultural de comercialitatea omologilor săi este intimitatea sa cu universul Bottega Veneta. Situat în Palazzo Soranzo Van Axel, un palat gotic din secolul al XV-lea din cartierul retras Cannaregio din La Serenissima, acesta oferă interioare, lucrări de artă și mobilier îngrijite de directorul de creație Matthieu Blazy.
„Bottega Veneta, spre deosebire de multe alte mărci, nu este legată de un singur fondator. S-a născut din pasiunea unui colectiv de oameni”, a declarat Leo Rongone, CEO-ul labelului, pentru Financial Times. „Acest spirit de comunitate este extrem de important pentru noi și depășește brandul. Există un sentiment de întâlnire și schimb. Ceea ce am vrut să facem este să dăm un spațiu fizic spiritului.”
Bottega Veneta deschide noi uși pentru artizanii terți și le oferă cadoul vizibilității în fața clientului cu valoare netă ultra-înaltă. „Vom saluta galeriștii și artiștii emergenti”, a declarat Rongone. „Oamenii care nu sunt expuși în mod normal la clientul cu valoare netă ultra-înaltă vor întâlni acel client.”
Palazzo Bottega Veneta va oferi clienților săi fideli servicii de neegalat și consultații la comandă, precum și acces exclusiv la articole de îmbrăcăminte, genți, pantofi și accesorii gata de îmbrăcăminte.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
CINE ESTE VALENTIN PETRIȘOR ALIAS ”DINTE” MARTORUL CHEIE ÎN PROCESUL DE DIVORȚ DINTRE ANAMARIA PRODAN ȘI LAURENȚIU REGHECAMPF
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Portretul artistului robot Ai-Da al informaticianului Alan Turing va ajunge la licitația Sotheby's pe 31 octombrie.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Designerul Alessandro Michele își dezvăluie prima campanie pentru Valentino în calitate de director de creație al brandului. Denumită „Avant Les Débuts”, campania prezintă colecția pentru sezonul primăvară/vară 2025 a labelului italian.
Mercedes-Benz Bucharest Fashion Week 2024, un eveniment de o importanță capitală pentru moda românească, marchează începutul unei noi ere, sub coordonarea fondatorilor, Roxana Voloșeniuc și Mario Antico.
Cea mai recentă apariție demonstrează încă o dată că Zendaya merită din plin titlul de fashion icon.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Victoria's Secret Fashion Show 2024 a avut loc marți seară, 15 octombrie.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.
Ferrari colaborează din nou cu Bang & Olufsen pentru o experiență de divertisment la domiciliu îmbunătățită.
Cult Gaia, casa de modă renumită pentru creațiile sale unice, și-a făcut oficial debutul în industria frumuseții prin lansarea primei sale linii de parfumuri.