Bottega Veneta a schimbat rețelele sociale pentru un jurnal digital - Vezi primul număr

Bottega Veneta lansează un jurnal trimestrial digital, ca un răspuns al mărcii pentru absența de pe rețelele sociale. După ce a renunțat la social media la începutul acestui an, Bottega Veneta explorează o modalitate alternativă de a interacționa cu colaboratorii săi și cu publicul din întreaga lume cu un nou jurnal digital, vizual, numit Issue.

Numărul 01 a fost lansat online miercuri cu o varietate de colaboratori de diferite vârste, talente și medii, inclusiv Barbara Hulanicki, Missy Elliott și Tyrone Lebon. Jurnalul, care conține fotografii originale, filme, imagini ale colecției și reclame vintage juxtapuse cu scurte videoclipuri CGI, va fi publicat online de patru ori pe an și va coincide cu lansarea colecțiilor Bottega din magazin. De asemenea, vrea să reflecte starea de spirit a fiecărei colecții, primul număr analizând ideea de domesticitate.

„Este vorba de a permite oamenilor să se cufunde în lumea noastră - luându-și timpul mai degrabă decât să deruleze pe un feed”, a spus Daniel Lee, directorul creativ al Bottega Veneta. El a spus că este interesat să exploreze „un ritm mai lent în consumarea culturii astăzi”.

 

Jurnalul permite ca lucrările artiștilor și fotografilor - și imaginile din colecțiile Bottega - să fie văzute într-un format mai mare și mai măgulitor, mai degrabă decât micșorate pentru a se potrivi cu ecranul unui telefon mobil. Spre deosebire de unele rețele sociale, aceste povești vizuale nu dispar doar după câteva ore sau zile.

Lee a adăugat că accentul pus pe o publicație trimestrială oferă o „oportunitate cu adevărat interesantă de a lucra cu artiștii noștri și comunitatea noastră și de a crea imagini, sunet și film. Este vorba de extinderea universului nostru și de a da un sens suplimentar produsului.” Designerul crede că „social media reprezintă omogenizarea culturii. Simt că toată lumea vede în mod constant același flux de informații. La Bottega Veneta, suntem cu toții interesați de promovarea individualității, așa că am vrut doar să o facem în felul nostru.”




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Alessandro Michele este noul director de creație al casei Valentino

Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.

Lexus lansează la apă iahtul de lux de 5 mil. $

Lexus a făcut lucrurile mai puternice, rapide și spectaculoase cu anunțul noului iaht de lux LY680.

Cât costă să te cazezi la hotelurile lui Gică Hagi, Andreea Bănică, Simona Halep sau George Copos

Gică Hagi, Simona Halep, George Copos și Andreea Bănică sunt patroni de hoteluri, pe Litoral. Plata este, desigur, pe măsura distracției și a confortului.

Cât costă geaca de rafie cu care s-a afişat Delia

Delia a dat din nou „lovitura” cu o ținută confecționată din plase de rafie.

Pierpaolo Piccioli părăsește Valentino

În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.

Acest ceas de 1,1 mil. $ aduce un omagiu lui „Predator”, filmul cu Arnold Schwarzenegger în rol principal

Ceasul Asteroid de la ceasornicarul de lux eponim Greco-Genève este un ceas cu adevărat unic sculptat dintr-un meteorit, aparținând centurii de asteroizi care a căzut în Argentina.

Adrian Mutu, de nerecunoscut după intervenția estetică făcută în Turcia

Adrian Mutu este foarte atent la imaginea sa, așa că de curând a decis să calce pragul medicilor esteticieni.

Louis Vuitton și-a deschis primul apartament din lume în Singapore

Orice pe care este scris Louis Vuitton este special, iar dacă ești special, vei fi binevenit într-o lume cu Louis Vuitton emblemat pe el.

Cea mai scumpă masă din lume va costa 495.000 de dolari și va fi servită într-un balon spațial

O firmă de turism spațial l-a angajat pe bucătarul Rasmus Munk, al cărui restaurant Alchemist are două stele Michelin, pentru a crea o masă tematică specială pentru zborul său cu balonul spațial.

Whisky-ul Macallan și Bentley costă mai mult decât o mașină nouă

Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.

Casa de lux a actriței Cara Delevingne, mistuită de flăcări

Casa de lux din California a Carei Delevingne a fost cuprinsă de flăcări, vineri dimineața. La momentul respectiv, celebra actriță se afla la Londra.

Cui a donat Ion Țiriac mare parte din avere

Ion Ţiriac este al doilea cel mai bogat român în 2024, cu o avere de aproximativ două miliarde de dolari.

Lamborghini a bătut un record în istoria sa de 60 de ani

Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)

hourglass_full 7 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Kering a achiziționat Creed pentru o sumă fabuloasă

Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Mașinile de lux, la mare căutare în România. Pe ce modele au cheltuit românii o avere

Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Rolls-Royce pune gând rău viitorilor clienți

Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.

hourglass_full 9 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Acest diamant masiv de 126 de carate a condus la licitațiile de primăvară Christie’s

Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.

hourglass_full 10 month ago format_list_bulleted ECONOMIC