Numărul 01 a fost lansat online miercuri cu o varietate de colaboratori de diferite vârste, talente și medii, inclusiv Barbara Hulanicki, Missy Elliott și Tyrone Lebon. Jurnalul, care conține fotografii originale, filme, imagini ale colecției și reclame vintage juxtapuse cu scurte videoclipuri CGI, va fi publicat online de patru ori pe an și va coincide cu lansarea colecțiilor Bottega din magazin. De asemenea, vrea să reflecte starea de spirit a fiecărei colecții, primul număr analizând ideea de domesticitate.
„Este vorba de a permite oamenilor să se cufunde în lumea noastră - luându-și timpul mai degrabă decât să deruleze pe un feed”, a spus Daniel Lee, directorul creativ al Bottega Veneta. El a spus că este interesat să exploreze „un ritm mai lent în consumarea culturii astăzi”.
Jurnalul permite ca lucrările artiștilor și fotografilor - și imaginile din colecțiile Bottega - să fie văzute într-un format mai mare și mai măgulitor, mai degrabă decât micșorate pentru a se potrivi cu ecranul unui telefon mobil. Spre deosebire de unele rețele sociale, aceste povești vizuale nu dispar doar după câteva ore sau zile.
Lee a adăugat că accentul pus pe o publicație trimestrială oferă o „oportunitate cu adevărat interesantă de a lucra cu artiștii noștri și comunitatea noastră și de a crea imagini, sunet și film. Este vorba de extinderea universului nostru și de a da un sens suplimentar produsului.” Designerul crede că „social media reprezintă omogenizarea culturii. Simt că toată lumea vede în mod constant același flux de informații. La Bottega Veneta, suntem cu toții interesați de promovarea individualității, așa că am vrut doar să o facem în felul nostru.”
În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.
După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Acțiunile europene ale produselor de lux au scăzut vineri, după ce președintele american Donald Trump a declarat că recomandă o taxă vamală directă de 50% asupra bunurilor din Uniunea Europeană, începând cu 1 iunie.
Burberry urmează să concedieze până la 1.700 de locuri de muncă la nivel mondial, ca parte a unui efort mai amplu de reducere a costurilor, în contextul în care casa de modă britanică se confruntă cu un mediu dificil în domeniul comerțului cu amănuntul de lux.
Constructorul auto italian Ferrari va demara procesul de lansare a primului său automobil complet electric în luna octombrie a acestui an, iar procesul se va derula de-a lungul a trei etape, a declarat marți directorul general Benedetto Vigna, transmite Reuters.
Hermès a anunțat planuri de a majora prețurile tuturor produselor vândute în Statele Unite, pentru a contracara greutatea noilor tarife impuse de președintele Donald Trump.
Bulgari și-a extins fabrica de bijuterii cu 204.514 metri pătrați, ajungând la 355.209 metri pătrați.
Hermes depășește LVMH şi devine cel mai valoros brand de lux din lume.