Bottega Veneta a schimbat rețelele sociale pentru un jurnal digital - Vezi primul număr

Bottega Veneta lansează un jurnal trimestrial digital, ca un răspuns al mărcii pentru absența de pe rețelele sociale. După ce a renunțat la social media la începutul acestui an, Bottega Veneta explorează o modalitate alternativă de a interacționa cu colaboratorii săi și cu publicul din întreaga lume cu un nou jurnal digital, vizual, numit Issue.

Numărul 01 a fost lansat online miercuri cu o varietate de colaboratori de diferite vârste, talente și medii, inclusiv Barbara Hulanicki, Missy Elliott și Tyrone Lebon. Jurnalul, care conține fotografii originale, filme, imagini ale colecției și reclame vintage juxtapuse cu scurte videoclipuri CGI, va fi publicat online de patru ori pe an și va coincide cu lansarea colecțiilor Bottega din magazin. De asemenea, vrea să reflecte starea de spirit a fiecărei colecții, primul număr analizând ideea de domesticitate.

„Este vorba de a permite oamenilor să se cufunde în lumea noastră - luându-și timpul mai degrabă decât să deruleze pe un feed”, a spus Daniel Lee, directorul creativ al Bottega Veneta. El a spus că este interesat să exploreze „un ritm mai lent în consumarea culturii astăzi”.

 

Jurnalul permite ca lucrările artiștilor și fotografilor - și imaginile din colecțiile Bottega - să fie văzute într-un format mai mare și mai măgulitor, mai degrabă decât micșorate pentru a se potrivi cu ecranul unui telefon mobil. Spre deosebire de unele rețele sociale, aceste povești vizuale nu dispar doar după câteva ore sau zile.

Lee a adăugat că accentul pus pe o publicație trimestrială oferă o „oportunitate cu adevărat interesantă de a lucra cu artiștii noștri și comunitatea noastră și de a crea imagini, sunet și film. Este vorba de extinderea universului nostru și de a da un sens suplimentar produsului.” Designerul crede că „social media reprezintă omogenizarea culturii. Simt că toată lumea vede în mod constant același flux de informații. La Bottega Veneta, suntem cu toții interesați de promovarea individualității, așa că am vrut doar să o facem în felul nostru.”




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Justin Bieber lansează un brand de vestimentație

În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.

Care este motivul pentru care Monica Gabor nu mai vrea să părăsească America

După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.

Louis Vuitton lansează o ciocolată exclusivistă în ediție limitată

Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.

Gucci anunță un nou ambasador de imagine

Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.

Brandul Loewe transformă cojile de portocale în tricouri

Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.

Christian Horner, demis de la Red Bull Racing

Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.

Dior x Lewis Hamilton: o colecție capsulă afrofuturistă care combină luxul, sportul și angajamentul

Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.

The Julius Bucharest, fostul Hotel Ambasador de pe Magheru, se va deschide cu noua înfățișare în 2027

După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.

Vedete pe lista neagră a Ferrari

Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.

Michael Rider orchestrează o revenire subtilă și remarcabilă la Celine

Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.

David Popovici, ambasador global al UiPath

Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.

Glenmorangie a fost numit whisky oficial al Formula 1

Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.

Tarifele impuse de Trump afectează industria europeană de lux

Acțiunile europene ale produselor de lux au scăzut vineri, după ce președintele american Donald Trump a declarat că recomandă o taxă vamală directă de 50% asupra bunurilor din Uniunea Europeană, începând cu 1 iunie.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Burberry anunță concedieri la nivel global

Burberry urmează să concedieze până la 1.700 de locuri de muncă la nivel mondial, ca parte a unui efort mai amplu de reducere a costurilor, în contextul în care casa de modă britanică se confruntă cu un mediu dificil în domeniul comerțului cu amănuntul de lux.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Ferrari va produce primul său model electric. Când va fi lansat

Constructorul auto italian Ferrari va demara procesul de lansare a primului său automobil complet electric în luna octombrie a acestui an, iar procesul se va derula de-a lungul a trei etape, a declarat marți directorul general Benedetto Vigna, transmite Reuters.

hourglass_full 2 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Hermès scumpește gențile Birkin

Hermès a anunțat planuri de a majora prețurile tuturor produselor vândute în Statele Unite, pentru a contracara greutatea noilor tarife impuse de președintele Donald Trump.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Bulgari a deschis cea mai mare fabrică de bijuterii de lux din lume

Bulgari și-a extins fabrica de bijuterii cu 204.514 metri pătrați, ajungând la 355.209 metri pătrați.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC
Hermès, cel mai valoros brand de lux din lume

Hermes depășește LVMH şi devine cel mai valoros brand de lux din lume.

hourglass_full 3 month ago format_list_bulleted ECONOMIC