Pe termen scurt, producătorul german de autovehicule a prognozat miercuri o creștere importantă a profitului pretax pentru acest an, cu o performanță puternică în toate domeniile - de la MINIS până la marca sa de lux Rolls-Royces.
Acțiunile sale au crescut cu până la 4,9% până la un maxim de 84,42 euro, susținută de prognozele sale pentru o recuperare puternică după criza din 2020.
„Am început noul an cu un avânt puternic şi ţintim să ne întoarcem la nivelul dinainte de criză cât de repede putem. Avem un plan clar pentru a obţine un avantaj competitiv în anii următori pe fondul transformării industriei”, a declarat Oliver Zipse, CEO al BMW.
Marja de profit a producătorului ar trebui să se situeze între 6% şi 8% în 2021, a anunţat BMW, miercuri, în contextul în care anul trecut s-a situat la 2,7%.
Analistul Bernstein, Arndt Ellinghorst, a declarat că BMW a intrat în 2021 „foarte încrezător”. „În ceea ce privește electromobilitatea, BMW face progrese bune și își asumă riscuri semnificativ mai puține decât VW”, a spus el.
Volkswagen a declarat că se așteaptă ca 70% din vânzările europene ale mărcii sale principale VW să fie electrice până în 2030. Săptămâna aceasta a dezvăluit planuri ambițioase care ar urma să transforme cel mai mare producător auto din Europa într-un jucător puternic şi pe piaţa bateriilor – întrucât vrea să construiască şase fabrici de baterii în Europa până în 2030.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Lamborghini are un carnet de comenzi care este plin până în anul 2026, în condiţiile în care cei mai bogaţi consumatori nu dau semne că ar fi afectaţi de încetinirea economiei mondiale, transmite Bloomberg.
AQUA Carpatica Flavours, primul produs din România care se lansează la raft cu spatele produsului (contraeticheta)
Kering, proprietarul Gucci, a plătit 3,5 miliarde de euro pentru achiziționarea brandului francez de parfumuri Creed, a raportat Financial Times.
Românii sunt tot mai atrași de mașinile de lux, iar apetitul acesta este demonstrat de sutele de modele care au fost achiziționate de la începutul anului.
Producătorul britanic de automobile de lux Rolls-Royce a decis să interzică definitiv pe oricine își vinde Spectre EV pentru profit.
Piesele excepționale de la Tiffany & Co. și Cartier, precum și Van Cleef & Arpels s-au vândut, de asemenea, cu milioane de euro în două vânzări.