BMW știe că nu este niciodată prea ușor să începi să-ți construiești loialitatea față de marcă.
Producătorul auto german de lux a colaborat cu marca premium de echipamente pentru bebeluși Nuna pentru o colecție de cărucioare. Fiecare model le permite părinților să își transporte copilul prin oraș cu stil și confort, chiar și atunci când nu sunt în mașină.
Fiecare dintre cărucioarele de marcă, care pot fi folosite pentru copii de la naștere până la 22 kg, este disponibil într-o culoare specifică modelului și vine cu un set unic de caracteristici. De asemenea, sunt împodobite cu o serie de elemente speciale BMW, inclusiv insigne rotunde, logo-uri brodate și accente din piele, care arată clar că vă împingeți copilul într-un adevărat Beemer acționat de picior.
Primul este TRVL lx, disponibil în culoarea Mica (bej). Cel mai compact cărucior din colecție a fost conceput având în vedere stilul și confortul. Dispune de un scaun confortabil acoperit de o copertină extensibilă UPF 50+ (cu o husă cu clapă peek-a-boo) care oferă o înclinare aproape completă și un ham de siguranță MagneTech. Este ușor, are anvelope anti-pană și poate fi pliat complet cu o singură mână.
Apoi, există TRVL next, disponibil în culoarea Concrete (gri). Acesta oferă aceleași caracteristici ca și TRVL lx, dar este compatibil cu scaunul auto PIPA airer x de la Nuna. Copertina și șezutul său sunt concepute pentru a fi utilizate în toate cele patru anotimpuri, indiferent de vreme. De asemenea, are un sistem de suspensie integrală și rulează pe un set de anvelope rezistente, umplute cu spumă.
În cele din urmă, există MIXX next, care are finisaj Element (negru). Mai flexibil decât TRVL lx, poate fi utilizat cu scaunul său rabatabil în patru direcții, orientat spre tine, părintele sau lumea din jur, și este compatibil cu pătuțul companiei și, din nou, cu scaunul auto PIPA aire rx. De asemenea, dispune de o copertină hidrofugă UPF 50+, ham de siguranță MagneTech și o suspensie Free Flex la roțile din spate, astfel încât copilul tău să nu fie trezit de denivelările de pe drum. De asemenea, se pliază pentru depozitare ușoară în portbagajul mașinii tale din Serie 5.
Toate cele trei cărucioare pentru bebeluși Nuna X BMW sunt disponibile pentru cumpărare acum prin intermediul Nuna și al altor comercianți cu amănuntul. TRVL lx este disponibil pentru 600 $, TRVL next pentru 800 $, iar MIXX next pentru 1.000 $.
În decembrie 2023, Justin Bieber lansa SKYLRK, un label care, pentru multă vreme, a rămas sub umbra misterului, starul nedezvăluind ce urma să ofere fanilor prin această inițiativă.
După ce a divorțat de Irinel Columbeanu, în 2011, Monica Gabor a obținut custodia Irinucăi, apoi amândouă s-au stabilit în Statele Unite ale Americii.
Louis Vuitton și-a extins faimosul savoir-faire dincolo de atelier și pe tărâmul haute patisserie.
Casa de modă Gucci introduce un nou ambasador de imagine: artistul de origine coreeană Lee Know, membru al boyband-ului de K-pop „Stray Kids”.
Brandul Loewe face un pas important în ceea ce privește sustenabilitatea, dar și inovația, transformând coji de portocale în piese vestimentare.
Christian Horner a fost demis din funcția de director al echipei Red Bull Racing.
Rezultatul unui dialog între moștenire și inovație, această colecție celebrează identitatea în mișcare.
După ce anul trecut grupul Julius Meinl Living a cumpărat fostul Hotel Ambasador din centrul Capitalei, investitorii anunță că acesta se va redeschide în 2027, sub un nou nume și cu o nouă înfățișare.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Pentru prima sa colecție, Michael Rider îmbină moștenirea, emoția și modernitatea cu finețe.
Unicornul românesc UiPath l-a numit pe campionul olimpic la înot David Popovici drept ambasador global.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Vedetele care nu respectă regulile impuse de Ferrari primesc interzis la achiziționarea mașinilor noi. Și asta pentru că firma își protejează cu strictețe imaginea și exclusivitatea.
Glenmorangie a fost desemnat whisky-ul oficial al Formulei 1, în cadrul unui acord istoric pe 10 ani între LVMH și competiția mondială de motorsport.
Louis Vuitton intră într-o nouă eră a accesoriilor de lux prin lansarea unei colecții de bag charms menită să redefinească codurile stilului cotidian.
Louis Vuitton a dezvăluit o instalație în mărime naturală a unei nave de croazieră, numită The Louis, la Shanghai.
Într-o colaborare atât inevitabilă, cât și încântătoare, LeBron James a intrat oficial în rândul atleților care au propriul ceas Richard Mille.
Colecția include modelele TRVL lx, TRVL next și MIXX next.