BMW propune două parfumuri noi

BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.

Pentru a realiza acest lucru, marca a făcut echipă cu compania italiană de parfumuri Mavive. Cele două lansează o pereche de parfumuri pentru cei care doresc să își arate aprecierea pentru BMW achiziționând ceva fără patru roți.

Scrise cu majuscule, AMBERNESS și BERGAMOOD sunt prezentate în sticle elegante, inspirate de clădirea emblematică cu patru cilindri din München, pe care brandul de lux o numește acasă. Sticlele miniaturale BMW Tower sunt disponibile în dimensiuni de 50 ml, la prețul de 62 €. Alternativ, puteți cheltui o avere pe sticlele mai mari de 100 ml, la prețul de 85 €.

Parfumierii Frank Voelkl și Alexandra Monet au creat cele două noi eaux de parfum. Ambele sticle au un logo BMW în relief pe capacul negru. Pentru a spori senzația premium, o margine metalică adaugă o notă rafinată care ajută la justificarea prețului.

AMBERNESS oferă o experienţă senzuală care transmite linişte şi un sentiment de frumuseţe. Salvia franceză şi cardamomul guatemalez oferă un acord teluric, urmat de bergamotă italiană şi geranium egiptean. Vanilia de Madagascar, paciuli indonezian şi vetiverul haitian creează o atracţie fermecătoare. 

BERGAMOOD are un efect proaspăt şi revigorant. Nota de vârf se remarcă cu arome de bergamotă italiană şi mandarină, îmbogăţite cu piper roz. Lavanda şi petitgrain lasă o impresie de durată. Arborele crocodil şi moscul completează parfumul, pentru un efect vioi şi stimulant. 

Indiferent dacă ești bărbat sau femeie, le poți folosi separat sau le poți combina dacă te simți aventuros. Ambele sticle vor fi disponibile luna aceasta prin intermediul magazinului online BMW Lifestyle, al unor parfumerii selectate și al reprezentanțelor BMW.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

Dom Pérignon dezvăluie patru noi șampanii și o campanie în colaborare cu artiști excepționali

om Pérignon dezvăluie o nouă campanie, care aduce laolaltă o serie de figuri iconice din lumea artei și a entertainmentului: actrița Tilda Swinton, actrița și regizoarea Zoë Kravitz, rockstarul Iggy Pop, producătorul de muzică Anderson Paak, artistul Takashi Murakami, dansatorul și coregraful Alexander Ekman, precum și chef Clare Smyth.

Actrița Jenna Ortega, numită ambasador de imagine pentru Dior Makeup

Dior adaugă un nou ambasador de imagine în portofoliul său – este vorba despre actrița Jenna Ortega. Aceasta a fost anunțată drept beauty ambassador pentru Dior Makeup, linia de machiaj a brandului Dior.

Chopard sărbătorește 27 de ani de pasiune cinematografică la cea de-a 78-a ediție a Festivalului de Film de la Cannes

Pentru cea de-a 78-a ediție a Festivalului Internațional de Film de la Cannes, care are loc între 13 și 24 mai 2025, Chopard se reconectează cu magia unei iubiri care durează de mai bine de un sfert de secol.

Burberry anunță concedieri la nivel global

Burberry urmează să concedieze până la 1.700 de locuri de muncă la nivel mondial, ca parte a unui efort mai amplu de reducere a costurilor, în contextul în care casa de modă britanică se confruntă cu un mediu dificil în domeniul comerțului cu amănuntul de lux.

Gisele Bündchen, prima imagine cu bebelușul ei

Gisele Bündchen trăiește prima Zi a Mamei ca mamă a trei copii, marcând momentul cu emoție și discreție.

Kim Kardashian, apariție de senzație la tribunalul din Paris. A purtat bijuterii de peste 7 milioane de dolari 

Kim Kardashian (44 de ani) a făcut senzație la tribunalul din Paris, unde a sosit alături de mama sa, Kris Jenner (69 de ani), pentru a depune mărturie în procesul tâlharilor care au jefuit-o în 2016. Vedeta de televiziune a strălucit cu un look de milioane de dolari.

Valentino introduce „L’Atelier Sonore”, o instalație imersivă care îmbină moda cu muzica

Brandul Valentino a demonstrat de multe ori că nu este un simplu label vestimentar, aventurându-se în proiecte care îmbină moda cu elemente de artă sau lifestyle.

Bella Hadid va deschide Festivalul de Film de la Cannes în creațiile Chopard

Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.

Primul superiaht proiectat de Giorgio Armani a fost lansat la apă

Nu se întâmplă în fiecare zi ca un designer de renume mondial să proiecteze un iaht, motiv pentru care, atunci când o face, ambarcațiunile devin instantaneu excepționale. Arată diferit, nu există nicio îndoială în privința asta.

Claudia Schiffer este starul campaniei „Chloé à la Plage”

Casa de modă franceză Chloé introduce „Chloé à la Plage”, prima colecție „High Summer” a brandului. De asemenea, este primul mare proiect lansat de când Chemena Kamali a devenit director de creație al brandului.

Met Gala 2025 stabilește un nou record de strângere de fonduri

Met Gala 2025 a stabilit un nou record de strângere de fonduri, adunând 31 de milioane de dolari pentru Institutul de Costume al Muzeului Metropolitan de Artă, depășind cu mult suma de 26 de milioane de dolari din anul precedent. Această realizare subliniază importanța și sprijinul continuu pentru explorarea și celebrarea diversității în modă și cultură.

Patrick Dempsey devine imaginea mărcii de ochelari TAG Heuer

Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.

Bella Hadid va deschide Festivalul de Film de la Cannes în creațiile Chopard

Ambasadoarea Chopard, Bella Hadid, va onora ceremonia de deschidere a celei de-a 78-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes, pe 13 mai 2025.

hourglass_full 5 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Patrick Dempsey devine imaginea mărcii de ochelari TAG Heuer

Actorul și pilotul american își continuă colaborarea cu TAG Heuer, împrumutându-și imaginea pentru linia lor de ochelari.

hourglass_full 10 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
BMW propune două parfumuri noi

BMW este ferm convinsă că poți experimenta bucuria fără a fi neapărat la volanul unei mașini cu faimoasa siglă.

hourglass_full 11 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Choupette, starul celei mai noi campanii Hublot

Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.

hourglass_full 13 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Dior lansează prima campanie pentru linia sa de bijuterii fine, cu Charlize Theron

Casa de modă Dior lansează o campanie pentru linia sa de bijuterii fine, iar imaginea este nimeni alta decât actrița Charlize Theron, care colaborează îndeaproape cu brandul de aproape două decenii, ca ambasador de imagine.

hourglass_full 16 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL
Noul cel mai rapid Cadillac este un SUV electric compact

Optiq va primi o versiune V-Series, al doilea Cadillac EV de înaltă performanță, a anunțat compania miercuri.

hourglass_full 23 day ago format_list_bulleted LIFESTYLE&TRAVEL