Într-un interviu exclusiv acordat publicației PEOPLE, Lively a vorbit pentru prima oară despre parcursul brandului de la debutul său în iulie 2024 și despre noile produse – trei spray-uri pentru păr și corp – lansate la cererea consumatorilor.
Deși atenția publicului s-a îndreptat recent mai degrabă spre scandalul mediatic în care este implicată alături de actorul și regizorul Justin Baldoni, Lively rămâne concentrată pe afacerea sa, subliniind că nu este vorba despre o simplă asociere de imagine, ci despre o pasiune autentică.
Lansarea celor trei noi spray-uri parfumate pentru păr și corp din gama Blake Brown nu a fost niciodată parte din planul inițial al lui Blake Lively. Într-un moment în care multe vedete se limitează la a-și pune numele pe ambalaje, actrița a ales să asculte cu atenție nevoile reale ale celor care folosesc produsele ei. La aproape un an de la debutul brandului, Lively spune că noua linie a apărut tocmai pentru că publicul i-a cerut-o direct.
„Nu, nu era ceva ce intenționam să facem. A fost un răspuns la comunitatea noastră care spunea ‘Vă rugăm, faceți un parfum’. Eu le spuneam: ‘Este deja în produs.’ Iar ei ziceau: ‘Nu, vreau să-l pot reaplica după sală sau pe parcursul zilei’”, a povestit Blake, în interviul acordat publicației PEOPLE.
Vedeta a observat că mulți oameni nu obișnuiesc să ia cu ei produse precum leave-in-ul sau șamponul uscat, însă caută soluții simple pentru a-și reîmprospăta părul pe parcursul zilei. Așa a apărut ideea spray-urilor parfumate, ușor de folosit oriunde.
Actrița a colaborat cu unul dintre cei mai buni parfumieri pentru a obține exact notele pe care și le dorea.
„Întotdeauna îmi suprapun parfumurile. În fiecare zi, când mă dau cu parfum, combin arome diferite, chiar și dacă parfumul e cunoscut, vreau să aibă un twist. E ca acel umami din mâncare”, a explicat ea.
Un alt aspect important pentru ea a fost ca noile produse să aibă și un aspect elegant.
„Am vrut să arate ca o sticlă de parfum retro. Să aibă eleganță, dar să fie și ușor de aruncat în geantă”, mai spune actrița.
Într-un an de la lansarea Blake Brown, Blake a învățat că adaptabilitatea este importantă. Chiar dacă echipa ei considera că parfumul produselor este suficient de prezent în formulele inițiale, cererea constantă din partea consumatorilor a dus la dezvoltarea unei game complet noi.
„Niciodată nu am plănuit să fac parfumuri pentru păr și corp, dar ne-am adaptat. E important să te lași ghidat de ce iubesc oamenii. Dacă doar îți pui numele pe ceva, probabil e ușor. Dar nu mi s-ar părea satisfăcător. Nu sunt genul acela de persoană. Sunt Fecioară, ne plac detaliile”, a spus ea.
De ce să te chinui să pui mâna pe un iaht pentru a explora Coasta Amalfi din Italia, când Uber acoperă acum atât marea, cât și cerul?
Primii 100 de rezidenți se vor muta în această toamnă în metropola de peste 9 miliarde de euro, dotată cu mașini autonome și case inteligente. Astfel, „orașul viitorului” din Japonia va intra în faza de testare secretă, potrivit jurnaliștilor de la The Sun.
De la rochii și pălării colorate la poșete și pantofi, mai multe obiecte care i-au aparținut prințesei Diana vor fi scoase la vânzare în cadrul celei mai ample licitații ale unor piese din garderoba prințesei, potrivit casei de licitații, informează Reuters.
Hipermașina 963 RSP, disponibilă pentru șosea, a fost inspirată de Porsche-ul 917 Count Rossi și va fi expusă la Le Mans.
În recentele prezentări de modă pariziene de haute couture și prêt-à-porter, Maria Antoaneta a apărut într-o multitudine de corsete, șolduri strâmbe, mâneci voluminoase, corsete tip dublet și rochii fluide cu volane, în spiritul Micului Trianon.
Casa de modă reutilizează firele de ieri pentru a țese moda de mâine.
Hermès redă sensul exclusivității prin cea mai recentă creație a sa: o pereche de căști în valoare de 15.000 de dolari. Această piesă rară, realizată în cadrul prestigiosului atelier Ateliers Horizons, nu este un simplu dispozitiv audio, ci o declarație de rafinament, o dovadă a măiestriei artizanale și a designului desăvârșit care definesc casa franceză.
Demna, directorul de creație al casei Balenciaga din 2015, și-a dezvăluit ultima colecție înainte de plecarea sa.
Christina Ich este una dintre cele mai cunoscute și urmărite influencerițe din România. Bruneta a simțit nevoia de o pauză de la social media.
De ceva vreme, o nouă tendință câștigă popularitate în domeniul medicinei estetice: Gâtul Nefertiti. Inspirată de ținuta elegantă a celebrei regine egiptene, această tehnică nechirurgicală își propune să remodeleze linia maxilarului și să netezească gâtul prin injecții cu Botox.
Andreea Tonciu s-a retras din lumina reflectoarelor de când a devenit mamă, dedicându-se în totalitate fiicei sale, căreia îi face toate poftele.
Top modelul devine director artistic al unei colecții în ediție limitată cu accente californiene.
Actrița și antreprenoarea Blake Lively revine în prim-plan cu noi produse din gama sa de îngrijire a părului, Blake Brown, la aproape un an de la lansarea acesteia.
10 OBICEIURI CARE ÎȚI POT DISTRUGE PĂRUL ȘI CUM SĂ LE EVIȚI
Kim Cattrall joacă în noua campanie Pillow Talk Soulmates a lui Charlotte Tilbury, care celebrează dragostea de sine și încrederea în sine.
Exfolierea scalpului este un pas cheie în menținerea părului sănătos.
“Ești mai frumoasă decât crezi” - campania GRAL Medical & OncoFort și P.A.D.I.R. a ajuns la ediția a III-a
Industria cosmetică din Asia a devenit un reper global datorită tendințelor inovatoare, ingredientelor tradiționale și tehnologiilor de ultimă oră.