Billie Eilish se teme că unii interpretează greșit de ce se îmbracă așa cum o face. Cântăreața piesei „Bad Guy”, în vârstă de 17 ani, a avut un an foarte activ - nu doar că a ajuns cu un album de debut în topurile din întreaga lume, dar Eilish a vândut deja biletele pentru un turneu și a primit șase nominalizări la Grammy. Însă experimentarea unei astfel de faime (pe care ea a descris-o anterior drept „brutală”) a adus în atenția comentatorilor și atenției mass-media corpul ei, o problemă pe care a crezut că a rezolvat-o definindu-și stilul personal încă de la bun început. Tânăra artistă speră să încheie într-un final conversația despre corpul său pe care încearcă să-l ascundă în mod eficient purtând haine cât mai largi și supradimensionate, dar acum, Eilish spune că de fapt multe persoane au înțeles acest lucrur exact pe dos.
"Cred că mesajul meu este uneori greșit înțeles", a spus Eilish. „Uneori primesc aceste mesaje de la părinți în genul: „Îți mulțumesc că te îmbraci așa cum o faci și o înveți pe fiica mea să nu se îmbrace ca o curvă”, iar eu sunt șocată și mă gândesc „Whoa, acesta este opusul mesajului meu. Dimpotrivă, dacă e ceva ce încerc să învăț pe oricine este ca oricine să poarte ce vrea.”
Ea a mai vorbit pentru revista ELLE la începutul acestui an despre raționamentul din spatele deciziilor sale vestimentare - care constau adesea în pantaloni scurți supradimensionați, tricouri și haine idem - precum și despre frustrările sale cu privire la modul în care oamenii o judecă pe nedrept în funcție de corpul ei. „Ideea nu este, „Hei, hai să rușinăm acum aceste fete pentru că nu se îmbracă ca Billie Eilish”, a spus ea pentru revistă „Mă înnebunește. Port o cămașă supradimensionată pentru ca tu să nu te simți inconfortabil cu privire la sânii mei!”
Eilish a spus că sânii ei au fost o problemă pentru ea toată adolescența, motiv pentru care alege să îi acopere.
Artista își dezvăluie noua rutină de îngrijire a părului folosind produse premiate de la marca ei Cécred.
Jacheta Brown Varsity Jacket de la Louis Vuitton a fost unul dintre numeroasele produse de inspirație western care au defilat pe podiumul casei de modă în cadrul show-ului de îmbrăcăminte pentru bărbați cu tematică cowboy pentru toamna/iarnă 2024.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Rihanna s-a lăsat fotografiată în așternuturi pentru cea mai nouă colecție de lenjerie intimă Savage x Fenty.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.