Beyoncé, vedeta celei mai noi campanii globale Levi’s

Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.

În urma lansării single-ului “LEVII’S JEANS” — o piesă iubită de pe “COWBOY CARTER,” albumul aclamat de critici, care explorează și redefinește Americana — Beyoncé intră în rolul de protagonistă în “REIIMAGINE,” o campanie inspirată de istoria brandului Levi’s și de gândirea vizionară a uneia dintre cele influente figuri din cultura modernă, reafirmând locul de neclintit al brandului în centrul culturii.

Inspirându-se din abordarea inovatoare a lui Beyoncé asupra artei, culturii și narațiunii, campania reimaginează aspectul și filmele clasice Levi’s. Într-o serie de capitole, noua campanie reinterpretează câteva dintre cele mai emblematice reclame ale brandului Levi’s, aducându-le în epoca modernă prin viziunea transformativă a celebrei regizoare Melina Matsoukas. Primul film – inspirat de „Launderette”, reclama din 1985 care a readus în atenție faimosul „I Heard It Through the Grapevine” în topurile Billboard – o are pe Beyoncé în rolul principal și celebrează moștenirea brandului Levi’s ca fiind pânza pentru expresie de sine, purtată de cei care aduc progresul și vedete deopotrivă.

„Piesa mea „LEVII’S JEANS” celebrează ceea ce eu cred că este uniforma americană supremă – ceva ce toți purtăm cu mândrie”, a spus Beyoncé. „Sunt onorată să lucrez cu Levi’s pentru a crea iconografia americană prin excelență. Denim on denim a fost adesea privit printr-o lentilă masculină, așa că această campanie de reimaginare, care celebrează perspectiva feminină iconică, este importantă pentru mine. Aștept cu nerăbdare să explorez modalități inovatoare prin care viziunile noastre să se alieze în celebrarea feminismului și onorarea puterii femeilor.”

„Brandul Levi’s a fost și va fi întotdeauna uniforma neoficială a celor care progresează în căutarea de mai bine. Credem că o parte cheie din aceasta este înlăturarea și reconstruirea continuă a codurilor culturale”, a declarat Kenny Mitchell, director global de marketing Levi’s la Levi Strauss & Co. „În colaborare cu Beyoncé, explorăm puterea de a reinterpreta prin intermediul acestei campanii, ajutându-ne să ne conectăm cu fanii noștri în moduri noi și susținând creșterea sectorului nostru de modă feminin ca brand definitiv de stil de viață în denim.”

Campania integrată — care va include spot TV, OOH, comunicare digitală, social media, print, activări de brand și produse exclusive — a demarat cu proiecții digitale pe piețe cheie ca San Francisco, Houston, Chicago, New York, Atlanta, Paris, Londra și Berlin, creând buzz și oferindu-le fanilor un teasing pentru campania care va urma. Pe 30 septembrie, în întreaga lume vor fi afișate OOH-uri de impact care vor inaugura campania Levi’s cu Beyoncé.

Primul film al campaniei este adus la viață prin lentila lui Marcell Rév, un cineast câștigător de Emmy. Dincolo de universul vizual imersiv al filmului, brandul Levi’s a lucrat cu fotograful Mason Poole, care a creat o antologie de imagini de campanie, care se alătură unui canon de fotografii incredibile cu staruri în jeanși Levi’s, de la Marlon Brando la Marilyn Monroe — și acum Beyoncé. Campania a fost concepută în parteneriat creativ cu TBWA\Chiat\Day LA și produsă de la revolućion/PRETTYBIRD.




Comment Section
You have to log in or register a new account!

S-AR PUTEA SĂ-ȚI PLACĂ ȘI:

La Schiaparelli, nasturele devine o bijuterie

În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.

Fendi o celebrează pe „Emily in Paris” într-o colecție capsulă plină de farmec

Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.

„Emily la Paris”: Adresele lui Emily Cooper, în sfârșit adunate pe o hartă captivantă

Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.

Jo Malone lansează un consilier AI pentru parfumuri

Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.

Punga cadou de la Globurile de Aur din 2026 va valora aproape 1 milion de dolari

Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.

Mariah Carey, un nou record istoric în fruntea clasamentului Billboard

Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.

Louis Vuitton devine partener principal al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco

Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.

Louis Vuitton lansează o nouă colecție de accesorii de lux pentru animale de companie

Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.

Porsche și SMEG vor să vă decoreze bucătăria cu electrocasnice inspirate din mașini

Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.

Beyoncé, Nicole Kidman și Venus Williams vor prezida Met Gala 2026

Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.

Se redeschide la Paris cel mai mare patinoar indoor din lume

Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.

Mădălina Ghenea, apariție rafinată la ELLE Style Awards 2025

Mădălina Ghenea a luat parte la ELLE Style Awards 2025 și a pășit la eveniment într-o ținută glamour, care i-a impresionat pe cei prezenți.

Miley Cyrus și Maxx Morando s-au logodit după patru ani de relație

Miley Cyrus și Maxx Morando s-au logodit după patru ani de relație. Cei doi au participat luni seara la premiera mondială a producției „Avatar: Fire and Ash”, desfășurată la Los Angeles

hourglass_full 19 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Ce gătește Anastasia Soare de sărbători în America

Deși locuiește de ani buni în America, Anastasia Soare a păstrat tradiția și gătește românește de sărbători, iar de pe masă nu lipsesc sarmalele.

hourglass_full 21 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Cristiano Ronaldo, dezvăluiri rare despre modul în care a cerut-o în căsătorie pe Georgina Rodríguez

Cristiano Ronaldo a vorbit deschis despre cum și-a cerut în căsătorie partenera și despre momentul emoționant creat de fiicele lor.

hourglass_full 25 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Motivul pentru care Melania Trump i-a înfuriat pe americani la ceremonia bradului de Crăciun

Melania Trump i-a întâmpinat luni, 24 noiembrie, pe cei care au adus cu trăsura bradul de Crăciun pentru Casa Albă. Soția lui Donald Trump a zâmbit, a stat la poze și după câteva minute… a dispărut.

hourglass_full 26 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Anastasia Soare, despre motivul pentru care și-a concediat fiica

Anastasia Soare a făcut confesiuni despre relația cu fiica sa. Antreprenoarea a vorbit despre cea mai valoroasă lecție de viață pe care i-a dat-o Norvinei.

hourglass_full 27 day ago format_list_bulleted PEOPLE
Cum s-a îmbrăcat Georgina Rodriguez la întâlnirea cu Donald Trump de la Casa Albă

Cristiano Ronaldo și logodnica sa, Georgina Rodriguez, au făcut o vizită surpriză la Casa Albă, întâlnindu-se cu președintele Donald Trump și Prima Doamnă Melania.

hourglass_full 1 month ago format_list_bulleted PEOPLE