Ea a intrat în istorie. Dacă pentru publicul ei nu exista nicio îndoială că ea era pilonul industriei muzicale, duminică seară Beyoncé a primit în sfârșit recunoașterea pe care o merita. Cântăreața tocmai a devenit artista cu cele mai multe premii Grammy din toate timpurile.
Un record pentru cea care a doborât recordurile de ascultare și mai ales căderile site-urilor de vânzări ale turneului ei Renaissance în jurul lumii. Totul îi zâmbește lui Beyoncé, în ciuda unei controverse cu privire la performanța ei din Dubai de acum două săptămâni...
Duminică seară, în timpul celei de-a 65-a ediții a premiilor Grammy din Los Angeles, ea s-a asigurat că va deveni o legendă. Dacă nu a câștigat premiul „albumul anului”, ocolit încă o dată de academie, probabil că Beyoncé a câștigat premiul pentru cele mai bune look-uri.
Ținuta ei principală era alcătuită dintr-o rochie cu bustieră argintie, semnată de casa italiană Gucci, celelalte două ținute ale ei au venit din capitala Franței. Ea a purtat o rochie neagră Schiaparelli fără bretele de Daniel Roseberry.
Pe Instagram, pentru a poza cu cele trei trofee ale ei adunate în cursul serii, s-a îndrăgostit de o ținută extraordinară semnată Olivier Rousteing pentru Balmain. O rochie din catifea în nuanța piersicii cu cizme înalte pe coapsă. O ținută care amintește de perioada de glorie a sălii de bal queer din New York, principala inspirație pentru albumul „Renaissance”. Alții l-au văzut și ca un tribut adus look-ului lui Grace Jones pentru Premiile Grammy din 1984. Cercul a fost complet.
Dua Lipa, împreună cu Augustinus Bader, imaginează o rutină de îngrijire a pielii preventivă și inteligentă, simplă și eficientă, concepută pentru utilizare zilnică.
Designerul Olivier Rousteing se retrage din rolul său de director de creație al casei de modă Balmain, post pe care l-a ocupat pe durata ultimilor 14 ani. Rousteing avea 25 de ani când a preluat frâiele creative ale brandului francez.
Orașul Jeddah, Arabia Saudită, și-a propus să construiască o minune arhitecturală. Viteza cu care se ridică spre cer ceea ce va fi cel mai înalt zgârie-nori este uimitoare.
Copiii marilor vedete, lideri ai lumii și ai magnaților din afaceri cresc înconjurați de lux, putere și bogății greu de imaginat.
Averile celor mai bogați zece oameni din Statele Unite au crescut cu aproape 700 de miliarde de dolari de când Donald Trump a redevenit președinte, la începutul acestui an, relatează The Independent, citând un raport al Oxfam America.
Andreea Tonciu a călătorit frecvent la Dubai, locul său preferat de vacanță.
Un spectacol de proporții faraonice a marcat inaugurarea oficială a Marelui Muzeu Egiptean din Cairo, sâmbătă seara.
Cu ocazia Frieze London, sărbătoarea anuală a creativității contemporane, Loewe Perfumes a dezvăluit cea mai recentă explorare olfactivă a casei.
Actrița Megan Fox a împărtășit experiențele sale sincere despre oboseală și confuzia mentală de după naștere.
Casa de modă cu sediul la New York celebrează sezonul sărbătorilor cu o odă cinematografică dedicată iubirii, întruchipată de actrița Anya Taylor-Joy.
Arabia Saudită a dezvăluit planurile pentru stadionul Neom Sky, o arenă futuristă suspendată la 350 de metri deasupra solului și cu o capacitate de 46.000 de spectatori.
Producătorul italian Ferrari pregătește lansarea unui token digital exclusiv care va permite celor mai bogați fani ai mărcii să participe la o licitație pentru modelul Ferrari 499P, mașina care a câștigat trei titluri consecutive la Le Mans, relatează Reuters.
Grace Wales Bonner a fost numită director de creație pentru Hermès Menswear, linia vestimentară masculină a casei de modă franceze.
Dakota Johnson a fost numită ambasador global de imagine al casei de modă Valentino.
Al Pacino și Robert De Niro sunt protagoniștii inițiativei „Warmer Together” lansate de Moncler și este prima campanie de brand în care apar împreună.
Maria Grazia Chiuri a fost anunțată marți, 14 octombrie, drept noul director de creație al casei de modă Fendi.
Colaborarea dintre Moncler și JW Anderson revine cu două jachete unisex din puf, care combină elemente din arhivă, îndrăzneală și expertiză
Au trecut mai bine de două decenii de când Nicole Kidman a colaborat pentru prima dată cu brandul Chanel – cu douăzeci și unul de ani în urmă, actrița a apărut într-o reclamă la parfumul Chanel No.5, un scurtmetraj regizat de Baz Luhrmann care a îmbinat lumea filmului cu cea a modei.