Majoritatea avem vieți incredibil de aglomerate, sărind constant de la o sarcină la alta și, atunci când suntem binecuvântați cu un pic de timp mort, ne luăm telefoanele și stăm cu orele cu ochii înfipți pe Facebook. Sandi Mann, lector principal de psihologie la Universitatea din Lancashire Centrală din Marea Britanie, spune că plictiseala este o parte esențială a procesului creativ și că ar trebui să avem parte de ea zilnic pe parcursul vieții noastre cotidiene.
Sigur, în zilele noastre a nu face nimic poate avea o cu totul și cu totul altă însemnătate decât acum 10-15 ani, pentru că internetul este cel care nu ne lasă să ne plictisim niciodată cu adevărat. Totuși, încă din 1993, psihoanalistul Adam Phillips spunea că plictiseala poate fi considerată o bună șansă de dezvoltare pentru copii. Plictiseala le dă oportunitatea să contemple lumea și să nu mai treacă cu viteză prin ea, fără să își dea seama de ceea ce se întâmplă în jurul lor. ”Este chiar o cerere asupritoare a părinților. Ei le cer copiilor să fie mereu să fie interesați de câte ceva, fără să le lase timp să descopere ceea ce este fascinant pentru ei. Plictiseala este cheia care duce la descoperirea de sine”, a scris acesta în lucrarea sa “On Kissing, Tickling, and Being Bored: Psychoanalytic Essays on the Unexamined Life”.
Iată că și pentru adulți plictiseala este considerată mai nou benefică. Atunci când ești plictisit devii visător, visarea determinând generarea de noi conexiuni cerebrale. Încă din 1990, umanitatea a cunoscut un declin permanent al creativității. Creativitatea a fost mutată în rândul artiștilor, restul fiind orientați spre aspecte mai pragmatice ale vieții. Omul de rând nu se poate plictisi, pentru că nu are timp, prin urmare îi este greu să fie creativ. Așa că dacă ai momente în care te plictisești bucură-te și dă-ți timp să visezi.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Relațiile din cadrul familiei regale britanice au fost întotdeauna subiect de mare interes pentru public, dar și pentru presă.
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.