Bella Hadid își face prima apariție pentru brandul Saint Laurent în timpul campaniei Ready-To-Wear din toamna 2024. Fotografiile lui Gray Sorrenti surprind modelul întins pe un pat purtând o rochie albă scurtă, transparentă, asortată cu o curea neagră cu închidere aurie.
Ea a anunțat deja acest parteneriat în timpul deschiderii pop-up-ului său Orebella la New York, îmbrăcată într-o rochie vintage din colecția Yves Saint Laurent de primăvară-vară 1999, dar și la Festivalul de Film de la Cannes, pentru premiera filmului „The Apprentice”.
După doi ani de absență, Bella Hadid revine pe scena modellingului în prima ei campanie pentru Saint Laurent de Anthony Vaccarello. Modelul a luat o pauză în carieră pentru a urma un tratament pentru boala Lyme, cu care a fost diagnosticată la doar 12 ani.
Ocupată cu lansarea mărcii sale de parfumuri pentru piele pe bază de uleiuri esențiale Orebella, Bella Hadid a reapărut pe covorul roșu al celei de-a 77-a ediții a Festivalului de Film de la Cannes.
În timpul ceremoniei Festivalului de Film de la Cannes, Bella Hadid a pășit pe covorul roșu îmbrăcată într-o rochie Saint Laurent. Pentru a participa la premiera filmului „The Apprentice”, modelul a purtat o rochie maro transparentă din colecția toamnă 2024.
După o perioadă de șapte ani, Hedi Slimane părăsește Celine, relatează Vogue Business.
Andreea Bostănică și-a cumpărat o vilă de lux în Pipera. Tânăra creatoare de conținut s-a mândrit pe rețelele de socializare cu noua sa achiziție.
Rolls-Royce a cumpărat un apartament elitist din New York şi l-a transformat într-un oficiu privat pentru cei mai elevaţi clienţi ai săi.
Christian Louboutin și-a prezentat cea mai recentă colecție cu un show de excepție: un performance artistic desfășurat la legendara piscină Molitor din Paris.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Nicoleta Nucă are o nouă relație, se iubește cu Bogdan Anton de aproximativ două luni și vor avea un copil, scrie Cancan.ro. Se pare că vedeta nu a mai vrut să piardă timp, având în vedere că planurile cu fostul logodnic nu s-au concretizat, iar relația s-a destrămat.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.
Există vreun revers în a fi extrem de faimos? Nu celebrul stil semi-influencer, ci genul de faimă deținut de cea mai urmărită persoană de pe Instagram, cu peste 638 de milioane de urmăritori.
Pentru a sărbători lansarea noului Toyota C-HR în Australia, producătorul auto a introdus o campanie inovatoare în parteneriat cu celebrul designer australian de bijuterii Millie Savage, care a văzut lansarea unei colecții unice de bijuterii.
Lidia are din nou probleme cu Poliția. Vedeta s-a ales cu permisul suspendat pentru abateri de la regulamentul rutier, dar și cu o amendă.
Sora mai mică și mai cool din cadrul grupului Prada a extras piese de pe podiumul de toamnă/iarnă 2024, pe lângă lansarea de exclusivități pop-up pentru a crea Miu Balmoral, o colecție inspirată de natura conservatoare, dar rebelă a stilului britanic.
Designerul Philipp Plein și Andreea Sasu au avut prima apariție oficială în public de când au devenit părinți.
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în prim-plan pe vedeta internațională Beyoncé.
Poșeta din aur de 18 karate, la prețul de aproximativ 279.000 de dolari, și-a făcut debutul în timpul spectacolului de modă Rabanne din primăvara anului 2025 de la Paris.
Sora mai mică și mai cool din cadrul grupului Prada a extras piese de pe podiumul de toamnă/iarnă 2024, pe lângă lansarea de exclusivități pop-up pentru a crea Miu Balmoral, o colecție inspirată de natura conservatoare, dar rebelă a stilului britanic.
Inspirat de atracția atemporală a valizelor emblematice ale mărcii, Rimowa a prezentat prima sa geantă de mână unisex.
Givenchy a numit-o pe Sarah Burton noul său director de creație, confirmând poziția sa ca al optulea designer al brandului și a doua femeie aflată în această poziție, transmite Women’s Wear Daily (WWD).
Designerul francez Haider Ackermann este numit director de creație al etichetei extravagante fondate de Tom Ford.