Într-o lume plină de whisky, tequila și rom de ultimă generație, se pare că nu s-a acordat prea multă atenție ginului premium în ultima vreme. Dar asta ar putea fi pe cale să se schimbe odată cu lansarea Beefeater Crown Jewel, cea mai premium expresie a acestui gin dry londonez.
Beefeater este în prezent deținut de compania franceză Pernod Ricard, dar acest gin clasic London dry este de fapt distilat în orașul Londra („London dry” este o denumire de stil și poate fi produs oriunde). Brandul a lansat o expresie de ultimă generație înainte de noua bijuterie a coroanei, Burrough's Reserve învechită în butoi de vin, care a fost numită după omul care a achiziționat distileria în 1863, care avea să devină Beefeater.
Crown Jewel a fost lansată ca ediție limitată în urmă cu 20 de ani, dar acum se alătură gamei de bază ca o completare permanentă. Potrivit directorului global al mărcii, Murielle Dessenis, acest lucru este în concordanță cu tendințele actuale. „Până în 2024, una din trei sticle de gin premium plus va fi super premium”, a spus ea într-un comunicat.
Deci, ce face ca acest nou gin să merite să fie cumpărată cu de două ori mai mult decât o sticlă obișnuită de Beefeater? În primul rând, există adăugarea de grapefruit la amestecul botanic care include deja coajă de lămâie, migdale, rădăcină de angelică, semințe de coriandru și, bineînțeles, ienupăr. De asemenea, ABV a fost sporit cu până la 50 la sută de la 40 la sută, aducând un plus de putere și, probabil, aromă spirtului. Se spune că Crown Jewel este inspirată de bijuteriile Turnului Londrei, iar sticla roșu rubin este împodobită cu o etichetă și un capac aurii.
Puteți găsi Beefeater Crown Jewel începând cu această lună în 16 țări, la un preț de aproximativ 70 de dolari.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.