În 1945, la sfârșitul războiului și într-o perioadă de raționament, Pierre Balmain, precum și alți couturieri precum Balenciaga, Carven sau Lulien Lelong, au contribuit la „Théâtre de la Mode” pentru a-și putea prezenta cele mai recente creații. A fost un spectacol itinerant format din păpuși, inițiat de Chambre Syndicale de la Couture Parisienne.
Pierre Balmain îmbrăcase acolo peste 200 de păpuși cu ținute create pentru ocazie într-un mod miniaturizat. Aproape 80 de ani mai târziu, Olivier Rousteing, actualul director artistic al etichetei franceze, face la fel și îmbracă faimoasa păpușă Barbie.
În CGI (Computer-Generated Imagery) a pieselor cheie din colecția toamnă-iarnă 2021-2022 precum jacheta cu umeri ascuțiți prezentată în albastru deschis și roz pudră sau geanta din 1945 înfrumusețată cu sigla mărcii. Decorul acestor imagini create digital îl reflectă pe cel al prezentării de modă care a avut loc recent pe aeroportul Charles de Gaulle din Paris.
Această colaborare dintre Mattel și casa franceză nu este destinată doar să aducă un omagiu lui Pierre Balmain. Este, de asemenea, o dorință de a arăta o modă mai diversă, prezentând o Barbie mai incluzivă.
„Mă bucur să văd că aceste generații de Barbie reflectă într-adevăr diversitatea armatei noastre Balmain”, a explicat Olivier Rousteing. O modalitate de ancorare a păpușii iconice, care sărbătorește 62 de ani în această lună.
Această colaborare este, așadar, în concordanță cu traiectoria urmată de Olivier Rousteing de la sosirea sa la cârma mărcii Balmain, în 2009: aceia de a amesteca moștenirea clasică a casei cu problemele societății actuale.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania
Designerul plănuiește să se concentreze pe marca sa 1017 Alyx 9SM.