Odată cu apariția pandemiei, am văzut păpușile Barbie onorând eroii Covid-19, inclusiv dezvoltatorul britanic de vaccinuri Sarah Gilbert. Și acum, odată ce NFT-ul face furori, Barbie urmează să intre în lumea digitală nu cu Ken, ci cu casa de lux franceză Balmain.
Printre piesele tangibile ale colecției se numără 50 de piese prêt-à-porter și accesorii. Estetica exagerată a lui Balmain arată fenomenal pe Barbie cu o grămadă de roz! NFT-urile, pe de altă parte, vor prezenta trei avatare Barbie și Ken unice.
Aceste avatare prezintă și piese exclusive Barbie x Balmain, reunind atât o colecție digitală, cât și o colecție fizică. Barbie și Balmain împărtășesc o sensibilitate la modă; de la folosirea de imprimeuri îndrăznețe, siluete OTT, iconografie optimistă, a fost doar o chestiune de timp, cei doi s-au reunit pentru a-și combina punctele forte.
Oliver Rousting a declarat pentru New York Times: „Pentru mine, este mult mai mult decât un simplu proiect comercial. Este foarte emoționant.” Business Wire relatează: „După cum arată foarte clar imaginile campaniei noastre, Barbie și Balmain se lansează într-o aventură deosebit de multiculturală, incluzivă și mereu plină de bucurii”, a spus Olivier Rousteing.
„Pentru această colaborare, ne bazăm pe noul stil francez al celor mai recente colecții ale Balmain, arătând încă o dată că Balmain este inspirat de frumusețea cu adevărat diversă și incitantă care se găsește pe bulevardele și străzile pariziene de astăzi. Această colecție respinge, de asemenea, orice limitări arbitrare de gen - aceasta este o colecție aproape 100% unisex. Căci, așa cum arată Barbie de astăzi, nimic nu ne mai ține înapoi!” pentru cei care sunt dornici să sară în vagonul digital, NFT-urile vor fi disponibile cu Mattel Creations prin intermediul unei licitații mintNFT.
Licitația pentru NFT-urile Balmain x Barbie începe marți, 11 ianuarie, pe site-ul Mattel Creations. Colecția de prêt-à-porter și accesorii va fi disponibilă începând cu 13 ianuarie în magazinele Balmain și online.
La câteva zile după ce a dezvăluit Huracan STJ ca fiind ediția finală a Lamborghini, emblematica marcă italiană a introdus patru noi modele în ediție specială pentru supercarul Sterrato pentru toate terenurile.
Trecând de la străzi la interioare, Bugatti transformă locuințe în spații distinse cu cea mai recentă ofertă.
Noul Trifold Suit Carrier al lui Bennett Winch a avut 15 prototipuri pentru a ajunge la rezultatul final.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Alessandro Michele și-a găsit o nouă funcție importantă. Designerul italian în vârstă de 51 de ani a fost numit noul director de creație al casei Valentino, după plecarea surprinzătoare a lui Pierpaolo Piccioli.
În ciuda tuturor așteptărilor, designerul italian aflat în fruntea Casei Romane din 2008 și-a anunțat plecarea printr-un comunicat de presă.
Camera Nazionale della Moda Italiana devine unul dintre partenerii instituționali de la Bucharest Fashion Week
Balletcore, o fuziune între modă și balet, nu este nou.
Un clasament al celor mai populare mărci, îmbrăcăminte și accesorii ale anului 2023 a fost stabilit, ca în fiecare an, de către motorul de căutare pentru cumpărături online Lyst. Să le descoperim împreună.
Bucharest Fashion Week 2024: Primul eveniment internațional de fashion din Romania