Colecția Bang & Olufsen X Ferrari este alcătuită din patru produse: două perechi de căști (Beoplay H95 și Beoplay EX), boxa Beosound 2 și boxa portabilă Beosound Explore. Toate au o combinație de culori formată din negru și roșul legendar Ferrari, design-ul încorporând și celebrul căluț cabrat.
CEO-ul Bang & Olufsen, Kristian Teär, se declară entuziasmat de această colaborare: „ Am avut o puternică senzație că scriem istorie cu acest proiect, în timp ce l-am pus în practică Fondatorii – Enzo Ferrari, Peter Bang și Svend Olufsen – au fost vizionari, oameni care au redefinit domeniile în care activau. Moștenirile lor au creat ecouri de-a lungul deceniilor pentru a aduce ambele mărci pe culmile din prezent.”
Colecția Bang & Olufsen X Ferrari reprezintă o abordare diferită din partea celor de la Bang & Olufsen, așa cum subliniază Christoffer Poulsen, Senior VP of Business Development and Strategic Partnerships al companiei daneze. „Boxele noastre clasice sunt făcute pentru a se potrivi în casele celor care le cumpără, ieșind în același timp în evidență prin design-ul lor superb. Colecția aceasta este diferită, sunt obiecte statement. La fel ca supermașinile, se fac văzute și auzite oriunde ar merge.”
Beosound 2 este o boxă care oferă o experiență audio la 360 de grade, fiind capabilă să „umple” orice spațiu în care este plasată. Design-ul său îi permite să fie poziționată pe podea, pe o masă sau un raft, putând fi mutată cu ușurință dintr-o cameră în alta. Aspectul conic este ușor de recunoscut imediat, în interior aflându-se o mulțime de tehnologii smart și un difuzor care oferă o acustică excelentă. Beosound 2 este anodizată, iar corpul din aluminiu este făcut să ofere o strălucire puternică, pentru a îmbogăți nuanțele, în timp ce căluțul cabrat poziționat sub zona dedicată speaker-ului completează aspectul ultra premium.
Beoplay H95 sunt căștile flagship ale celor de la Bang & Olufsen, având drivere din titan și noise cancelling adaptiv, ce permite purtătorului să îl activeze (sau dezactiveze) doar prin rotirea unui inel de aluminiu de pe una din cupe. Cu un finisaj din piele de calitate superioară și autonomie de 38 de ore, Bang & Olufsen definește Beoplay H95 ca fiind căștile sale cele mai avansate. Această ediție specială încorporează nuanța neagră Ferrari, atemporală, precum și siglele celor două mărci, gravate cu laser.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.