Colecția Bang & Olufsen X Ferrari este alcătuită din patru produse: două perechi de căști (Beoplay H95 și Beoplay EX), boxa Beosound 2 și boxa portabilă Beosound Explore. Toate au o combinație de culori formată din negru și roșul legendar Ferrari, design-ul încorporând și celebrul căluț cabrat.
CEO-ul Bang & Olufsen, Kristian Teär, se declară entuziasmat de această colaborare: „ Am avut o puternică senzație că scriem istorie cu acest proiect, în timp ce l-am pus în practică Fondatorii – Enzo Ferrari, Peter Bang și Svend Olufsen – au fost vizionari, oameni care au redefinit domeniile în care activau. Moștenirile lor au creat ecouri de-a lungul deceniilor pentru a aduce ambele mărci pe culmile din prezent.”
Colecția Bang & Olufsen X Ferrari reprezintă o abordare diferită din partea celor de la Bang & Olufsen, așa cum subliniază Christoffer Poulsen, Senior VP of Business Development and Strategic Partnerships al companiei daneze. „Boxele noastre clasice sunt făcute pentru a se potrivi în casele celor care le cumpără, ieșind în același timp în evidență prin design-ul lor superb. Colecția aceasta este diferită, sunt obiecte statement. La fel ca supermașinile, se fac văzute și auzite oriunde ar merge.”
Beosound 2 este o boxă care oferă o experiență audio la 360 de grade, fiind capabilă să „umple” orice spațiu în care este plasată. Design-ul său îi permite să fie poziționată pe podea, pe o masă sau un raft, putând fi mutată cu ușurință dintr-o cameră în alta. Aspectul conic este ușor de recunoscut imediat, în interior aflându-se o mulțime de tehnologii smart și un difuzor care oferă o acustică excelentă. Beosound 2 este anodizată, iar corpul din aluminiu este făcut să ofere o strălucire puternică, pentru a îmbogăți nuanțele, în timp ce căluțul cabrat poziționat sub zona dedicată speaker-ului completează aspectul ultra premium.
Beoplay H95 sunt căștile flagship ale celor de la Bang & Olufsen, având drivere din titan și noise cancelling adaptiv, ce permite purtătorului să îl activeze (sau dezactiveze) doar prin rotirea unui inel de aluminiu de pe una din cupe. Cu un finisaj din piele de calitate superioară și autonomie de 38 de ore, Bang & Olufsen definește Beoplay H95 ca fiind căștile sale cele mai avansate. Această ediție specială încorporează nuanța neagră Ferrari, atemporală, precum și siglele celor două mărci, gravate cu laser.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.