Noua experiență turistică la marginea spațiului este concepută pentru a transporta opt participanți și doi membri ai echipajului World View într-un balon stratosferic cu presiune zero și o capsulă spațială presurizată până la 30 km în stratosferă.
Sejurul va dura între șase și 12 ore și va începe în porturile spațiale World View situate pe tot globul și anume Marele Canion din Statele Unite, Marea Barieră de Corali din Queensland, Australia, Serengeti din Kenya, un loc din Norvegia, Amazonia din Brazilia, Piramidele Giza din Egipt și Marele Zid Chinezesc din Mongolia.
Și asta nu este tot, deoarece o mulțime de alte experiențe sunt, de asemenea, cuprinse în pachet. Oaspeții vor fi chemați să sosească înainte de zbor pentru o experiență de cinci zile, care include excursii, astfel încât să se poată bucura de zonele înconjurătoare.
„Am vrut să ne asigurăm că este accesibil pentru persoanele cu toate abilitățile fizice. Am proiectat experiența pentru a prezenta o urcare și coborâre foarte blândă, care ar putea fi comparabile (sau chiar mai blânde) decât decolarea și aterizarea unui avion comercial. Pe lângă creșterea prețului și accesibilității, dorim și să maximizăm valoarea experienței. Aceasta se prezintă sub două forme: timp și loc. Din punct de vedere temporal, vrem să ne asigurăm că aveți cât mai mult timp posibil la apogeu pentru a aprecia cu adevărat acest punct de vedere uimitor. Veți petrece peste șase ore plutind la 30 km deasupra Pământului, oferindu-vă timp suficient pentru a redescoperi frumusețea și fragilitatea planetei noastre.”, a declarat Ryan Hartman, președinte și CEO World View.
Primele zboruri comerciale ale World View sunt programate la începutul anului 2024 (cu bilete care costă în continuare 50.000 de dolari), deoarece firma lucrează în continuare la designul final al capsulei și la obținerea aprobărilor de la Administrația Federală a Aviației.
Louis Vuitton a deschis primul său restaurant în Statele Unite. Le Café Louis Vuitton va fi situat la etajul al patrulea al locației mărcii de la 6 East 57th Street din New York, într-un spațiu asemănător unei biblioteci.
Rocsana Marcu a devenit agent imobiliar în Dubai, iar comisioanele pe care le primește pentru vânzări sunt destul de mari.
Un colier cu diamante, despre care se crede că ar avea legătură cu scandalul care a grăbit căderea în dizgraţie, în secolul al XVIII-lea, al ultimei regine-consoartă a Franţei, Maria Antoaneta, a fost vândut la o licitaţie în Geneva pentru suma de 4,26 milioane de franci elveţieni (4,81 de milioane de dolari).
Adelina Pestrițu a vrut să îi ofere soțului său o zi de naștere de neuitat. Astfel, a plănuit în mare secret o escapadă romantică în una dintre cele mai exclusiviste destinații din Arabia Saudită – insula Sheybarah.
Vedeta a plănuit timp de 4 zile escapada romantică în secret, iar Virgil Șteblea a aflat abia în ziua plecării, pe aeroport, care este destinația finală.
Andreea Bostănică primește des cadouri scumpe și are parte de multă admirație din partea fanilor. Însă, a dezvăluit un lucru pe care puțină lume îl știe.
Tiffany & Co. tocmai a anunțat lansarea unei noi colecții captivante de articole pentru casă în colaborare cu Fundația César.
Louis Vuitton dezvăluie o piesă excepțională care depășește granițele orologeriei. Limitat la doar opt exemplare, Montgolfière Aéro seduce prin eleganța sa aeriană și prin know-how de neegalat.
Bottega Veneta, celebrată de mult timp pentru articolele sale de marochinărie excepționale, își extinde acum moștenirea în lumea bijuteriilor fine. Sub îndrumarea directorului de creație Matthieu Blazy, casa de modă italiană a dezvăluit prima sa colecție de bijuterii de lux.
Grupul francez Kering, care deține branduri precum Yves Saint Laurent, Balenciaga, Bottega Veneta, Creed și Alexander McQueen, a raportat o nouă scădere a vânzărilor Gucci și a avertizat că venitul operațional se va reduce aproape la jumătate în acest an.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Ariana Grande invită fanii la „Party of Dreams” în acest sezon de sărbători, în noua campanie a emblematicului brand de bijuterii, Swarovski.
Brandurile de lux sunt adesea mai mult decât simple declarații de modă; sunt alegeri ale stilului de viață.
Arabia Saudită a inaugurat duminică Sindalah, o staţiune balneară de lux de la Marea Roşie. Este prima destinație care a fost deschisă pentru public în cadrul mega-proiectului Neom, în ciuda îndoielilor cu privire la viabilitatea acestuia.
Brandul american clasic de lux nu a lansat niciodată o colecție de bijuterii pentru bărbați.
Iconicul print Damier a fost inventat de Georges Vuitton în 1988 și apoi a fost reintrodus de către Damier Ebène un secol mai târziu în colecțiile casei de modă franceze.
Designul poate fi delicios, liniștind simțurile și sufletul simultan.
Această ediție limitată, imaginată împreună cu celebrul Chef Jean Imbert, oferă un sortiment rafinat de cafele, delicatese și accesorii, inspirate din lumea călătoriilor.