Noua experiență turistică la marginea spațiului este concepută pentru a transporta opt participanți și doi membri ai echipajului World View într-un balon stratosferic cu presiune zero și o capsulă spațială presurizată până la 30 km în stratosferă.
Sejurul va dura între șase și 12 ore și va începe în porturile spațiale World View situate pe tot globul și anume Marele Canion din Statele Unite, Marea Barieră de Corali din Queensland, Australia, Serengeti din Kenya, un loc din Norvegia, Amazonia din Brazilia, Piramidele Giza din Egipt și Marele Zid Chinezesc din Mongolia.
Și asta nu este tot, deoarece o mulțime de alte experiențe sunt, de asemenea, cuprinse în pachet. Oaspeții vor fi chemați să sosească înainte de zbor pentru o experiență de cinci zile, care include excursii, astfel încât să se poată bucura de zonele înconjurătoare.

„Am vrut să ne asigurăm că este accesibil pentru persoanele cu toate abilitățile fizice. Am proiectat experiența pentru a prezenta o urcare și coborâre foarte blândă, care ar putea fi comparabile (sau chiar mai blânde) decât decolarea și aterizarea unui avion comercial. Pe lângă creșterea prețului și accesibilității, dorim și să maximizăm valoarea experienței. Aceasta se prezintă sub două forme: timp și loc. Din punct de vedere temporal, vrem să ne asigurăm că aveți cât mai mult timp posibil la apogeu pentru a aprecia cu adevărat acest punct de vedere uimitor. Veți petrece peste șase ore plutind la 30 km deasupra Pământului, oferindu-vă timp suficient pentru a redescoperi frumusețea și fragilitatea planetei noastre.”, a declarat Ryan Hartman, președinte și CEO World View.
Primele zboruri comerciale ale World View sunt programate la începutul anului 2024 (cu bilete care costă în continuare 50.000 de dolari), deoarece firma lucrează în continuare la designul final al capsulei și la obținerea aprobărilor de la Administrația Federală a Aviației.
5 designeri ar putea conduce Versace după demisia lui Dario Vitale, pentru a contura următorul capitol al casei de modă.
În toamna-iarna 2025-2026, Schiaparelli transformă nasturele în bijuterii într-o sculptură aurie, între moștenirea artistică și îndrăzneala contemporană.
Fendi sărbătorește lansarea celui de-al cincilea sezon al serialului Emily in Paris cu o colecție capsulă exclusivă, în care glamourul roman întâlnește nonșalanța șic a serialului.
Odată cu apropierea sezonului 5 din Emily in Paris , mapstr dezvăluie o hartă interactivă gratuită care reunește toate locațiile emblematice ale serialului pentru o imersiune în mărime naturală.
Jo Malone London deschide un nou capitol în luxul digital prin lansarea unui Scent Advisor bazat pe inteligență artificială, prezentat pe 2 decembrie de casa de parfumuri deținută de Estée Lauder Companies.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Mariah Carey a stabilit în mod oficial un nou record de "domnie" în fruntea topului Billboard Hot 100, după ce cântecul ei "All I Want for Christmas Is You" a petrecut 20 de săptămâni pe prima poziţie în acest clasament.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Piesele în ediție limitată se inspiră din designul modelului 917 care a câștigat cursa de 24 de ore de la Le Mans în 1970.
Gala Met din 2026 le va reuni pe Beyoncé, Nicole Kidman, Venus Williams și Anna Wintour în jurul temei „Arta costumelor”.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Pentru al treilea an consecutiv, Robb Report le oferă celor mai mari vedete ale Globurilor de Aur un răsfăț care ar putea rivaliza cu râvnita statuetă.
Numirea Louis Vuitton drept partener al Grand Prix-ului de Formula 1 de la Monaco marchează un moment definitoriu în relația tot mai strânsă dintre lux și sportul de elită.
Colecția Louis Vuitton 2026 Dog aduce stilul caracteristic al casei de modă în lumea modernă a animalelor de companie, demonstrând că luxul poate fi atât frumos, cât și practic.
Parisul readuce la viață vraja sărbătorilor prin redeschiderea celui mai mare patinoar indoor din lume care este amplasat la Grand Palais.
Palatul Știrbei, situat pe Calea Victoriei 107, transformat în cel mai de lux mall din București, a intrat în spiritul sărbătorilor duminică seară, unde a avut loc un eveniment cu totul special.
DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni, conform prezentării partenerilor de proiect.