Noua experiență turistică la marginea spațiului este concepută pentru a transporta opt participanți și doi membri ai echipajului World View într-un balon stratosferic cu presiune zero și o capsulă spațială presurizată până la 30 km în stratosferă.
Sejurul va dura între șase și 12 ore și va începe în porturile spațiale World View situate pe tot globul și anume Marele Canion din Statele Unite, Marea Barieră de Corali din Queensland, Australia, Serengeti din Kenya, un loc din Norvegia, Amazonia din Brazilia, Piramidele Giza din Egipt și Marele Zid Chinezesc din Mongolia.
Și asta nu este tot, deoarece o mulțime de alte experiențe sunt, de asemenea, cuprinse în pachet. Oaspeții vor fi chemați să sosească înainte de zbor pentru o experiență de cinci zile, care include excursii, astfel încât să se poată bucura de zonele înconjurătoare.
„Am vrut să ne asigurăm că este accesibil pentru persoanele cu toate abilitățile fizice. Am proiectat experiența pentru a prezenta o urcare și coborâre foarte blândă, care ar putea fi comparabile (sau chiar mai blânde) decât decolarea și aterizarea unui avion comercial. Pe lângă creșterea prețului și accesibilității, dorim și să maximizăm valoarea experienței. Aceasta se prezintă sub două forme: timp și loc. Din punct de vedere temporal, vrem să ne asigurăm că aveți cât mai mult timp posibil la apogeu pentru a aprecia cu adevărat acest punct de vedere uimitor. Veți petrece peste șase ore plutind la 30 km deasupra Pământului, oferindu-vă timp suficient pentru a redescoperi frumusețea și fragilitatea planetei noastre.”, a declarat Ryan Hartman, președinte și CEO World View.
Primele zboruri comerciale ale World View sunt programate la începutul anului 2024 (cu bilete care costă în continuare 50.000 de dolari), deoarece firma lucrează în continuare la designul final al capsulei și la obținerea aprobărilor de la Administrația Federală a Aviației.
Maserati și-a extins gama de vehicule electrice prin introducerea primului său automobil decapotabil alimentat de baterii.
Anamaria Prodan a mai făcut o aroganță. Zilele trecute, impresara i-a făcut cadou fiicei sale un nou bolid de lux, în valoare de 140.000 de euro.
După 13 ani petrecuți în Statele Unite, actrița Monica Bîrlădeanu a decis să se întoarcă în România, motivul principal fiind dorința de a fi mai aproape de familie și de a trăi într-un loc care să i se potrivească mai bine.
Ceasurile au evoluat de la doar a spune timpul la a exprima statutul, gustul și acum chiar și alegerile personale.
Andreea Tonciu este în culmea fericirii, pentru că apartamentul la care visa este gata.
Rita Ora a anunțat lansarea brandului său de îngrijire a părului, numit TYPEBEA.
Serena Williams a intrat în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de make-up.
Mihaela Borcea, prima soţie a lui Cristi Borcea, a plecat în Austria pentru o vacanță la schi, ignorând sfatul medicilor care i-au interzis acest sport din cauza problemelor de sănătate.
Simona Halep și-a făcut o schimbare de look, iar fanii abia au recunoscut-o.
Nick Rădoi a fost diagnosticat cu cancer de colon, vara trecută, și acum și-a scris testamentul.
MARIZA transmite un mesaj video publicului din România
Lumea autovehiculelor de lux și a colaborărilor cu whisky-uri de ultimă generație tocmai a devenit puțin mai mare – și mult mai scumpă – odată cu introducerea noului Macallan Horizon.
Pentru al 22-lea an consecutiv, compania de marketing Distinctive Assets, cu sediul în Los Angeles, le-a oferit celebrităților cadouri generoase, constând în produse unice și experiențe de călătorie de lux.
Ce artiști ajung la Summer Well în 2024?
Fendi arată întotdeauna fabulos și va fi mereu, dar la recenta prezentare de modă Fendi pentru bărbați toamna/iarna 2024, am descoperit că marca de lux sună și grozav.
Cea mai rapidă mașină de șosea din lume, cu o viteză maximă de 300 km/h, a fost scoasă la vânzare.
După ce a creat un brand inestimabil de prețios în automobile, Mercedes-Benz se extinde în lumea imobiliară cu un nou brand numit Mercedes-Benz Places.